Szukaj na tym blogu

wtorek, 28 lutego 2017

PPolski - ARKA JUŻ W FINALE

Wigry-Arka  0-3

Nie sądziłem, żę tu będzie niespodzianka, no może jakiś remis. Obie drużyny przeciętne z tym, żę Arka przeciętniak Extra, Wigry przeciętniak 1 ligowy.
Arka w Suwałkach wyszła w "pierwszym garniturze". I niewiele potrzebowała by wygrać na wyjeżdzie.My zaś mogliśmy "poidziwiać" Miłosza Kozaka , który "poszedł się rozwijać do Warszawy" a na razie wchodzi w 2 połowie do gry, w Wigrach Suwałki. Wchodzi i... nie ma go "na tle rywala". Czyli Lech pozbywając się jego nic nie stracił.
Formella strzelił bramkę ( trzecią) i chyba dobrze , że ( jeśli do tego dojdzie) nie zagra "bratobójczo" z Lechem w finale, w Warszawie ( taki jest zapis wypożyczenia). A tak w ogóle Arka powinna przyoszczędzić i wykupić Formellę, który (jak widać) pasuje do Arki jak ulał.

Sam mecz skłonił mnie do skomentowania  słów  przeczytanych na KKSLech.com że "Lech słabo wylosował" ( że musi grać z Pogonią a nie z Arką/Wigrami)..

Po mojemu to idiotyczne podejście do tematu.
Może żle wylosować kiedy trafi w el LE na niemiecką drużynę, albo angielską.
W Polsce musi jednak udowadniać że jest lepszy od rywali i nie powinien liczyć na "opierdalactwo". Powinien pokazywać że niestraszny im rywal ligowy, pucharowy.
Niestraszny to i znaczy  taki z którym może i przegrać, albo i zremisować. W końcu to jest piłka, ale nie może pokazać że jest "słabiutki".
Na razie pokazuje, że chce wygrywać, że jest postęp w podejściu do grania i że są AMBICJE.
Pewnie i dlatego , że jest w Lechu i DROGI TRENER ( a przecież nie od dziś wiadomo że "tanie mięso jedzą psy", że tak powiem)."Trener ekonomiczny" gwarantuje sobą co najwyżej "ekonomiczne sukcesy" , co znaczy "nie spadniemy, ale i nie awansujemy" i klub ma na podwyżki dla sprzątaczek czy magazynierów.
Czyli sprzątaczki i magazynierzy zadowoleni, kibice mniej. Zatem w takim przypadku sprawa postawiona na sportowej głowie.
Może do tego jest to trener który "chce coś udowodnić znajomym" . Dostając więc "do rąk dobre zabawki" wie jak nimi się bawić i jest szansa, że potrwa jakiś czas nim je zepsuje ( co w piłce jest raczej oczywiste).


2 komentarze:

  1. GollAnonim11:16:00

    Ja tam to dopiewo po dwumeczu ocenię, czy Lech dobrze wylosował czy źle ;)
    Niech wygra lepszy, a moje dwa szaliki: Lecha i Pogoni już się grzeją
    i ozdabiają plazme!
    Dodatkowa radosc to ta, ze nie musze oglądac na internecie, bo okazało sie
    ze jest na NC+, na nowym kanale Suoer Polsat, tak więc będzie nagranie, no i moja
    fachowa, bezstronna, chłodna analiza nazajutrz, choc pewnie TAKŻE i w przerwie,
    powiem chłopakom parę mocnych słów... DO SZATNI!
    P-KoL
    P-KoL

    OdpowiedzUsuń
  2. Goal
    Ty się odp... od Dopiewa... he he he
    Co do szalików to ja mam tylko reprezentacji ( dostałem od Szwania pod choinkę), ale pewnie piwo Lech to TEŻ akcent kibolski więc bedę na czasie. Na pewno nie będę popijał "Stolicznej"... he he he

    OdpowiedzUsuń