Szukaj na tym blogu

niedziela, 12 lutego 2017

.......TAM 3 I 4 KORZYSTA

Gdzie dwóch się bije (Lechia i Jaga) tam dtrzecia i czwarta drużyna korzystają.
Ale po kolei :

"Jedziemy z koksem" ,bo grzech nie oglądać piłki po takiej przerwie ligowej.

Zaczałem od "namierzenia" Kamińskiego. No i gra dzisiaj w tym swoim 2 ligowym VfB Stuttgart z Sandhausen.
Grają w Stuttgarcie i wygrywają 2-1.
Kamiński grał nieżle.




Wisła Płock- Śląsk Wrocław  1-1

Ciekawy mecz bo po Rumaku nastał we Wrocku Turban.
Mecz jak mecz. Bramki padały póżno bo w 80 minucie i bodajże w 94 (wyrownanie kiedy to Kante ogrywa jak dzieciaka kandydata do reprezentacji Celebana).

W międzyczasie "drużyna Kapustki" Licester ( bez Kapustki, nie rośnie nawet na ławce) gra ze Swansea. Ciekawe wieści z Anglii bo Arsenal coraz realniej myśli o zmianie Wengera i... wtedy nasz orzeł bielik "angielską tradycją" wyląduje "na zapleczu" albo "wróci do kraju się odbudować".... i mam fuksa bo co włączyłem mecz Swansea to właśnie oni strzelają bramę "mistrzowi", bardzo piękną, wolej z powietrza z 10 metra w stylu "luta z całej edy".
I znikam z Anglii, wracam w dołki, na prowincję.
Sorry... BEZ Kapuchy Leicester przegrywa ze Swensea  2-0 i jeszcze "mistrz Angli" na dziś 17-ty w tabeli czyli na ostatnim miejscu w tabeli nie zagrożonym degradacją !!



Lechia - Jagiellonia  3-0

Borysiuk wg komentatorów - o swoim powrocie po nieudanym trabsferze do Hull City powiedział " menadżer Hull powiedział mi,że woli defensywnych pomocników o innej charakterystyce"... pytany co to znaczy, nie chciał odpowiedzieć.

Czyli teraz nie jesteś za słabym piłkarzem   na grę w Premier League tylko " piłkarzem o nieodpowiedniej chrakterystyce" ( tak może powiedzieć też Kapustka i Bielik).
No niezłe ,niezłe.
Pewnie  Kuciak,Piątkowski,Stilić to super gracze tylko... o "innej charakterystyce".
Jak dla mnie to odzywka meczu,sezonu,roku i pozwolę ją sobie jeszcze kilka razy zacytować kiedy napadnie mnie złośliwość.

A w sumie mecz Lechii nieco przypomniał mecz Lecha z Termalicą.
Jedni atakowali, drudzy "ściskali dupę" pod własną bramką licząc na kontrę i że się "ktoś z przodu urwie" - czyli ten jeden napastnik ( w Poznaniu Gutkovskis w Gdańsku Cernych).
Wynik z gry oczywisty, bo 2-0 bez problemu, a wyszło im 3-0.
Ciekawe co dalej z Jagą.


W tym samym czasie biegał po "boiskach słonecznej Italii" Karol Linetty ( niestety tylko 45 minut).
Jego Sampdoria przegrywała do 81 minuty 0-1 z Bolonią FC i....pyk 82' 1-1, 83' 2-1 i "na deser " samobój w 88' na 3-1.
Czyli 6 minut i 3 bramy !
No coś niesamowitego.


W Canal+Extra w niedzielę, "turbokozakuje" Kownacki Dawid  :-)
Niby zabawa, ale pokazuje co nieco piłkarskiego o każdym "turbokozaku".
Tu akurat Kownaś zaimponował mi kopnięciami ze środka boiska , trzy próby i trzy razy piłka wpadała bez problemu do bramki.
Widać że "kopyto" ten facet ma. Musi więc więcej strzelać z dystansu.


 I na koniec programu 11-ka kolejki i aż trzech lechitów:


2 komentarze:

  1. GollAnonim10:37:00

    Ta Twoja (Ło?)patologiczna niechęć do Lechii i Śląska, widoczna
    w kazdej typerce, kosztuje Cie sporo punkty! ;)
    Otwórz się na nich, ociepl wizerunek, so.. you can see The Light.
    PS a mnie sędziowie oszukali, bo zarowno Korona jak i Plock powinni miec po 2 karne.
    P-KoL
    PS zadzwonilbys dzis, bo mam pytania futbolistyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goal
      Niechęci typerskiej nie mam. Po prostu tak ich oceniłem w tych meczach. Widzę że Lechia idzie nieżle ( to po 21 kolejce), zobaczymy co dalej. Co do Śląska- utrzymają się. Zginął mi Twój nr tel, dzwoniłem do Teresy, nie dobiera i tyle pozdrawiam
      Waldas

      Usuń