Szukaj na tym blogu

wtorek, 19 czerwca 2012

BURZA WYWALIŁA KORKI :-/

 Spośród nowych twarzy oprócz pozyskanego Łukasza Trałki można było zobaczyć Adriana Cieślaka z Młodej Ekstraklasy oraz wracających z wypożyczeń do innych klubów Jarosława Ratajczaka, Bartosza Bereszyńskiego oraz Krzysztofa Chrapka. Ten ostatni w minionym sezonie głównie jednak leczył poważną kontuzją i w pierwszych zajęciach nie trenował na pełnych obrotach. - Na razie trudno określić co dalej będzie z Krzyśkiem, bo nie do końca jasna jest jego sytuacja zdrowotna - dodaje trener Lecha Poznań.

Tekst o Lechu nie o Euro bo... wczoraj w Pustce była burza.
W zeszłym roku 3 razy po burzach musiałem wymieniać modem i spalone korki więc tym razem nie było TV ani netu.
Prawdą jest że zacząłem oglądać transmisje tuż przed "burzową nawałą".
Ciekawe czy zgadniecie który mecz?
Chciałem mecz Hiszpanii, ale gdy usłyszałem Trzeciaka to "spasowałem". Nie, nie da się tego gościa słuchać. Chciałoby sę powtórzyć za "jednym z portali"-- Trzeciak przestań pierdolić.
Przełączyłem zatem na Poznań i... burza.

Wracając do Lecha.
Pojawiły się nazwiska Chrapek, Ratajczak. Ludzie, o których pytałem nie raz. Wydaje się, że te przygotowania określą ich miejsce lub brak tego  miejsca w Lechu Poznań raz na zawsze. Nareszcie zostanie określona ich przydatność dla klubu bez tego "chromolenia dawidziukowskiego".. pokazał się z dobrej strony.. ale idzie na wypożyczenie.
Zdumiewa też to co powiedział Rumak o Wilku i Kiełbie, skoro wcześniej klub wyraził się jasno  "Ryba i Wilczek--- droga wolna". No ale konsekwencja i spójność w wypowiedziach różnych ludzi w Lechu to sprawa trudna.
Tu zastanawia mnie rola p. Rzecznik czyli Pani Dzios. "Gębą" Lecha jest Rumak, Piotr Rutkowski, Prezes Klimczak, a Pani Rzecznik jakby nie "rzecznikowała". Ostatnio smętnie siedzi przy "stole klubowym" i enigmatycznie się uśmiecha. Ciekawe.

No dobra, mam nadzieje że dziś nic już nie przeszkodzi w oglądaniu ćwierćfinałów ME.

         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz