Szukaj na tym blogu

środa, 28 marca 2012

ŚLĄSK KLUB POWIATOWY

       Śląsk wraca zadowolony na Oporowską.
No nie !!!!!. Przyszły mistrz Polski, a takim miał być po rundzie jesiennej 2011 ,woli grać na starym stadionie, w "kurniku", nie na nowym. Trudno tu zwalać całą winę za słabe mecze na murawę i tylko murawę, bo pierwsze mecze grano przecież na nowej murawie i szło jak krew z nosa.
Śmiesznie to brzmi. "Mistrz Polski" woli grać w "grajdołku", tam się lepiej czuje. Ciekawe jak uzasadniano by że "koniecznie trzeba grać na Oporowskiej bo mamy większe szanse w LM czy LE"?
Przecież to co najmniej zabawne.
Pewnie niedługo padnie przypuszczenie, że Śląsk przegrał prawie pewne mistrzostwo bo "źle się czuje na nowym stadionie".
Jak tak będzie to słynne określenie "malinowe nosy" na wrocławski klub będzie jak najbardziej odpowiednie.

      Pamiętam jak piano z zachwytu i udowadniano, że na Nowych Europejskich Stadionach już przez sam sam fakt że są Nowe Europejskie Trybuny, to będą zapchane do ostatniego miejsca, bo... przecież w czasie deszczu nie będzie padać kibolom na głowy... he he he. No i zapach świeżej farby, uroda nowej armatury w sraczykach ma przyciągnąć tłumy.
To przecież było idiotyczne uzasadnienie.

      Niedługo mecz Lech-Górnik Zabrze ,czytam:
"Poza tym drużyna z Górnego Śląska [Górnik Zabrze -przyp.mój] jest jedną z trzech drużyn, która w tym roku kalendarzowym jeszcze nie zaznała goryczy porażki. - Trzeba to zmienić. Przełamaliśmy się i mam nadzieję, że z Górnikiem pokażemy, że to nie był przypadek i wszystko zmierza we właściwym kierunku - zapowiada Hubert Wołąkiewicz."
Lubię takie  "gładkie gadki".  Można potem, w razie porażki rozliczyć to zdanie =="wszystko zmierza we właściwym kierunku".
Czy Wołąkiewicz wie jaki to kierunek?  Zapewne ten "właściwy", enigmatyczny ,jak to gładkie gadanie.

      Lech ma do końca ligi następujące mecze:

Górnik- dom
Cracovia-d.
Korona-wyjazd
Lechia-d.
Legia-w.
Polonia-d.
Podbeskidzie-d.
Widzew-w.

Patrząc na to zestawienie, jest o tyle dobrze, że gra z drużynami które są PRZED Lechem (oprócz oczywiście Cracovii i Lechii). Każdy dobry rezultat to konkretny zysk do drużyn wyprzedzających. Sporo jest więc "w nogach" Kolejorza.
Tu można grać dla siebie" ,a nie urywać punkty outsiderom i liczyć na "potknięcia faworytów".
Przypominam typerom , że (przed żałobą) typowaliśmy (solokks,piotrxxx i ja) wygraną Lecha, z Górnikiem Zabrze. Wiślak typował remis.

      Ciekawe jest czytanie o graczach będących na wypożyczeniu. Nie omijam takich artykułów, bo dzięki temu choć trochę "trzymam kontakt" z graczami uważanymi "kiedyś" za Wielkie Talenty, kiedy przychodzili do Lecha.
Takim też był Mateusz Olszak(napastnik).
Teraz czytam:

W grupie wschodniej drugiej ligi Puszcza Niepołomice bezbramkowo zremisowała w Łowiczu z Pelikanem. W ekipie gości do 79 minuty grał Mateusz Olszak.

Coś czuję, że takie "wypożyczenie" Olszaka to "zamiatanie pod dywan" kolejnego nietrafionego transferu (jak chyba i Jakuba Kapsy, zawodnika który "już trenował z pierwszą jedenastką").


       PS 1; Zakończyłem ankietę na najlepszego lechitę w meczu ze Śląskiem.
Przyznałem: Tonew-5, Ubiparip/Burić-3 , Drewniak -1.  Tak mi "wyszło" z ankiety.

      PS 2 ; Sensacja rewelacja damsko męska akrobacja, czyli Wojciechowski wywala z Polonii  Zielińskiego.  Czytam : "Od czasu, gdy Wojciechowski inwestuję w Polonię Warszawa, czyli od 2006 roku zespół prowadziło już 16 szkoleniowców."
To wychodzi tak : 6 sezonów/16 trenerów -- więc prawie 3 trenerów na sezon.

                                      

3 komentarze:

  1. Anonimowy03:03:00

    Dobry wieczór!
    Ależ wczoraj się działo... To po kolei.
    1. Powiedz mi jak to z tym stadionem Śląska. Ja słyszałem, że problemem są poważne zaniedbania elektroniczne, które zaniepokoiły UEFA. Obiekt zostaje zamknięty, a WKS przenosi się na Oporowską. Pytanie (dla wielbicieli teorii spiskowych),czy to nie celowa zagrywka Lenczyka i jego otoczenia? Wrocławianie sobie zupełnie nie radzą na nowym boisku.
    Presja? Murawa? Być może postanowili wrócić na "stare śmieci". Naprawdę nie wiem, jaka jest prawda. W dzisiejszych czasach każdy może sfabrykować informację i przekazać ją mediom. Albo wykorzystać pretekst...

    2. Czytałem, że Hamburger SV (zawsze robię się głodny jak piszę nazwę tego klubu) chce kupić Rudnevsa za 3mln euro.Warunek - utrzymanie się w Bundeslidze. Z czego jakieś 80% trafiłoby do "kas" Lecha Poznań (zapis klauzuli w kontrakcie, że ok 20% zysku trafi do poprzedniego klubu Łotysza) Tutaj mam osobistą satysfakcję, bo wygrałbym zakład z Romanem Kołtoniem, który celował w znacznie wyższą kwotę (ok. 5, czy 6)...
    3mln euro to mało, jak za takiego grajka... Wybacz szczerość. Pewnie mi przypomnisz to, jak Melikson odejdzie do Serie A, za 2,5mln euro.
    Wróbelki ćwierkają, że do tego dojdzie Trzeba będzie załatać dziury w budżecie...

    3. Wojciechowski rzeczywiście przesadza. Idzie drogą Cupiała i próbuje wszystkich polskich trenerów w poszukiwaniu cudotwórcy. Ale takich tutaj nie ma...Polonia to przedziwny klub. Jakiś taki "głupi" w każdym sensie tego słowa- od zarządzania, po mentalność piłkarzy. I ciągle te same "mordy" na trybunach, z I zdrajcą RP, Oleksym na czele. Nawet nie chce mi się o nich pisać. Tak tylko wspomniałem. Nie mój problem.

    4. A w kwestii poniedziałkowego meczu Korony z Polonią... Chyba wszyscy spodziewali się kopania po nogach w wykonaniu drwali, a zobaczyli taką finezję. Niemniej w pucharach Korona się spali. Tu wyjdzie brak doświadczenia, więc Śląsk mimo, że ma poważną zadyszkę stoi na uprzywilejowanej pozycji.Tak to widzę.

    Wreszcie 5. Mam nadzieję, że się nie gniewasz tą ostatnią rozmową? Wypadałoby ją zakończyć jakoś tak... Pokojowo. Może przesadziłem z tymi argumentami ad personam, ale co do wszelkich faktów - to były one prawdziwe i je podtrzymuje...
    W związku, z czym Wszystkiego Dobrego Waldas:) :) :) :)


    I jeszcze typy na następną kolejkę:
    PGE-Lechia 1
    Wisła-Legia 1
    Widzew=Ruch X
    Podbeskidzie-ŁKS 1
    Lech-Cracovia 1
    Górnik-Korona 1
    Oleksy z Wojciechowskim - Śląsk 1
    Zagłębię - Jagiellonia 2

    Typy ekscentryczne, ale tylko ryzykując (nie stawiając na faworytów) mogę doskoczyć do czołówki hehehe :)

    Pozdrawiam,
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ad1,3,4- jasne, i bez komentarza.Jest jak jest
      ad2 - Rudniew jest bardzo pozytywnym piłkarzem. Z Węgier przyszedł jako vice- król strzelców (20 bramek). Dla Lecha (49 meczów) strzelił 30 bramek. Nieźle. Na dziś męczy się w tym otoczeniu. Jego CV jest dobre bo rok w rok strzela sporo bramek, ma zdrowie, jest młody, bezkonfliktowy,dobrze się asymiluje w nowym otoczeniu, ma spory potencjał piłkarski - do rozwoju. Lubię go za to i dlatego MUSI odejść. Ktoś pewnie przyjdzie jak i wcześniej (Reiss,Rengifo, Lewandowski). Lech miał często dobrego wysuniętego napastnika. Te 3 bańki trochę mało ,jak za dobrego napastnika, no ale jest kryzys. Węgry i Polska to nie kraje które rzucają "na glebę".

      Ad5- trzeba gadać. Ja mam pewne uczulenie na "idealistów" , idzie to za mną od dzieciństwa (mój Ojciec taki był). Stąd mam zdanie takie a nie inne. OK trzeba pisać trzeba czytać. Przeczytałem ! :-)

      Usuń
    2. Anonimowy20:02:00

      Moje uwielbienie do Krakowa, Wisły i niektórych trenerów, to zbyt mało, by nazwać "idealistą życiowym" Twoje teorie są naciągane. Niemniej każdy ma prawo do własnej oceny. Szkoda tylko, że chaotycznej, zaszufladkowanej i nie mającej wiele wspólnego z prawdą...
      Pozdr.
      M.

      Usuń