Szukaj na tym blogu

wtorek, 28 lutego 2012

WITAM NIETYPOWYCH TYPERÓW CZYLI PIŁKARSKI POKER... HE HE

Wiadomość dnia,tygodnia: wywalono trenera, jest Nowy. Pisza o tym wszyscy więc i  ja napisałem TU  http://waldas135.blog.interia.pl/?id=2212639
Chcecie znać moje zdanie? Trzymam kciuki za Rumaka/Cyraka/Kasprzaka. Tylko żeby Jaśnie Wielmożnym Kopaczom "chciało się chcieć" !!!!!

Dziś wtorek więc zamknięcie kolejki. Poniedziałek to dogrywanie czyli GKS PGE/Górnik Zabrze. Nie spodziewałem się "wodotrysków" i nie zawiodłem się. Schabowa ligowa młócka. Kolejna (chyba 3 )czerwona kartka w tej kolejce (Popek). I dobrze ,bo piłka to nie piłka ręczna i chwyty zapaśnicze niedozwolone. Nowak strzelił bramkę z kontry (patrz Lech) , Pazdanowi piła zeszła z laczka i mamy piękne, bezbarwne 1-1.

Dali radę komentatorzy. Żebyście mnie nie posądzili o złośliwość to spiszę , zacytuję to co "zapodawali" komentatorzy, a wy sami ocenicie "poziom komantatorki"
.
-- Blond-włosy obrońca (Magiera-przyp.mój) weżnie na siebie ten ciężar rzutu wolnego
-- Cztery zielone koszulki w polu karnym Skorupskiego
-- W ostatniej chwili dołożył szpic nogi
--Sapela ze zwodem ( zabrzmiało podejrzanie.. nie?- komentarz mój)
--Powrót do tyłu obu drużyn jest bardzo szybki
--Ukrainiec jest bardzo doświadczonym zawodnikiem, niedawno skończył 30 lat
--Popek nie ma tak wrażliwej pięty jak Achilles i bez zmrużenia oka przyjął uderzenie
--Olkowski mający na plecach Modelskiego... kto mocniejszy?

Cóż, pozostawało jedynie powiedzieć do komentujących ... kończ Waść wstydu oszczędź.

Koniec kolejki to podliczenie typów.
To idzie tak:


 TYPERKA ACHTUNGEN

piotrxxx= 1 raz celnie= razem 2 notowania= 3 pkt
solokks= 2 = 6 pkt
wiślak2005= zero= 4 pkt
waldas= 3 (!!!) = 4 pkt


Stawka się wyrównała :-)

Najlepszy w Lechu
Rudniew +5= 10pkt
Injac+3= 3pkt
Kotor 3pkt

Najgorsi
Arboleda +3=6pkt
Możdżeń 5pkt (bez zmian-nie grał)
Wołąkiewicz +3 (razem z Arbol.)=4pkt
Wojtkowiak 5pkt

 Zakończyłem ankietę na miejsce Lecha na koniec ligi
Najpopularniejsze miejsce 3 i 4
oraz po tym typie miejsce 8 (!!!)
Na razie Lech 7-my więc pesymiści są bliżej prawdy!

                 

2 komentarze:

  1. Anonimowy01:33:00

    Witaj Waldas,
    pytałeś mnie, co sądzę o Rumaku. To po kolei. Uważam, że zwalnianie kogokolwiek w autokarze, przez telefon to jednak
    gruba przesada. Abstrahując od karty Bakero, jaką zapisał w Lechu, bo wiem, że ulubieńcem kibiców i piłkarzy nie był.
    Są jednak pewne granice. A to mi przypomina pamiętne zachowanie Laty wobec Beenhakkera.
    CO do nowego szkoleniowca. Nie wierzę na pewno w to, jak przedstawia fakty, klub! Myslę, że czynniki ekonomiczne
    odegrały tu rolę i to znaczną. Drużyna na pewno odżyje i pierwsze 2-3 mecze będą na poziomie, a później...
    Niestety, uważam, że Lech potrzebuje trenera z nazwiskiem i porządnym rzemiosłem, a nie wybacz "podstawionego
    pionka" przez właściciela. Chociaż na początku będzie nieźle, bo raz, że gorzej być nie może, a dwa
    zadziałają nowe bodźce.
    Pozdrawiam i sorrki, że dopiero odpisuję. Mało czasu;/
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcin ia przypominam że w podobny sposób na przykład zwolniono Urbana z Legii, Tarasiewicza ze Śląska i innych . Nic noewgo. Inny był powód... kibole wybierali się "przywitać" Bakero, w nocy z piątku na sobotę w Poznaniu , z taczką! To byłyby jaja! Zarząd zaoszczędził Bakero niekiepskiego wstydu. Bakero zaś sam sobie winny bo nawet po przegranych meczch mówił "drużyna zagrała dobrze w pierwszej/drugiej połowie, kiedy grała "piach" czym wk.. kiboli do białości. Nie broniły go w żaden sposób wyniki ( jak do czasu np nielubianego Zielińskiego). Generalnie- wszyscy mówią : i tak gorzej już być nie może (można grać gorzej? 2mecze=2 porażki? chyba to niemożliwe).Sam Probierz też chyba się przestraszył bo czytałem że powiedział " z tym składem nie gwarantuję rozgrywek europejskich".Policz.. na zmiany miałby tylko tydzień. Uwierzysz że dokonałby cudu? Sorry... ja nie.

      Usuń