Szukaj na tym blogu

czwartek, 16 lutego 2012

PRZED PICIEM TEQUILLI... NA MROZY...

Dzisiaj gra Legia i Wisła w LE.
Na zdrowie.
Głupio byłoby nic nie napisać więc piszę. Mam nadzieję że w Wiśle zagra Michał Czekaj. Gościu ma 20 lat, 195 cm wzrostu 83 kg wagi.Parametry jak najbardziej pozytywne. Widziałem go w meczu Pucharu Polski i zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Nie jest to "kafar" rodzaju Choto, Arboledy czy Głowackiego/Chaveza, ale zwrotny "wymiarowy" środkowy obrońca grający pewnie i nowocześnie. Jedynym , ponoć jego felerem jest częste wpadanie na kontuzje. Niedobrze, bo środkowy obrońca MUSI być niezniszczalny. Jednakowoż ciekawie, w przyszłości wyglądałby środej obrony kadry Czekaj/Kamiński. Niekoniecznie MUSIMY czekać 10 lat aż się "zestarzeją" ( bo wg Smudy  -" tylko stary zgred,  to dobry stoper".  Znowu Nochal nie uważał, , bo przypomnę o Władku Żmudzie który pojechał i grał ma MŚ  1974 mając 19 lat (20 urodziny miał przed samymi mistrzostwami!).
Widocznie Franek wtedy był za młody i rodzice nie pozwalali mu oglądać telewizji. Czekaj wydaje się być ciekawym graczem
I tyle jeśli chodzi o LE, bo prawdopodobnie wieczorem nawiedzi mnie "antyfutbolowy" kolo z flaszką tequili, więc... z meczów nici.
Żadna strata.Odbiję sobie w piątek.

Przy okazji "blubrania" Frania zwalił mnie z nóg ten artykuł http://pilka-nozna.przegladsportowy.pl/Pilka-nozna-Artur-Sobiech-zdobyl-pierwsza-bramke-w-Bundeslidze,artykul,129912,1,379.html i jego kontekst. Smuda powoła Sobiecha, który wszedł na ostatnie 5 minut w meczu Hannoveru. W końcu znalazł się argument: przecież Sobiech gra w swoim klubie i strzela bramkę/bramki!!!.
Czekam na powołanie dla Borysiuka poprzedzone argumentem -przecież gra w Bundeslidze.
To jest AŻ tak żle z naszą kadrą?   Normalna załamka.

W meczu z bardzo dobrym rywalem (Portugalia) nie zagra za to nie powołany "z litości" (niech wchodzi w środowisko szkockiej piłki) Paweł Brożek.Jak dla mnie to Celtic ma dawno za sobą okres świetności i to jest poziom co najwyżej polskiej czołówki ligowej.Kompletny chaos i burdel na kółkach.

Trzecia Smudziarsko- kadrowa załamka to powołanie dla Kamlota i komunikat że zagra jako boczny/lewy/obrońca.I to przeciw Portugalii! Fajnie. Super sposób żeby "spalić" gracza. Bo jeśli odpali to Smuda będzie miał gigantyczny kłopot. Już raz środkowy obrońca (Sadlok) był przymuszony by grać jako lewy obrońca, a prawy obrońca (Wasilewski) jako środkowy. Czy wy coś z tego rozumiecie?
Ja ni chu-chu.

Czwarty "antypunkt" to akcja Weszlo przeciw Kazimierskiemu. Ja dawno pytałem po co kadrze trener bramkarzy, a jeśli już jest to po co "zasłużony trener" Kazimierski? Od niego na bank lepszy Dowhań, a ze znanych mi to Primel (kiedyś Lech, teraz Wisła).Dopiero teraz zadaje się pytania ( oczywiste w momencie kiedy do wyjazdu, do Tajlandii , do kadry powołał Pawełka) ,bo ślepy widzi że Kazimierski to "mniej niż zero".

W środę oglądałem mecz Zenit-Sporting i Zenit zadał kłam ( a jest na takim samym etapie jak Wisla i Legia) że drużyna przed ligą wiosenną musi grać gorzej od drużyny (i to dobrej) będącej w trakcie rozgrywek. Zenit pokazał że nic to że 0-1,1-1,2-2 ,można i to "wyciągnąć". Trzeba bardzo chcieć! Wygrali 3-2 , a bramka na 2-1 dla nich to była  "wisienka".



                               
                                                
Sorry mam pytania, dwa.
 Są w ankiecie na końcu strony.        Dzięki za głosowanie.
Bardzo ciekawią mnie Wasze odpowiedzi na te dwa pytania.

2 komentarze:

  1. Anonimowy00:14:00

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:18:00

      Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń