Szukaj na tym blogu

środa, 8 lutego 2012

KOLEJNA PRÓBA NOWYCH MOŻLIWOŚCI

Próbuję jakie to "wodotryski" oferuje mi Blogger i jestem bardzo zadowolony. Linki samopodświetlające się i kierujące w konkretne miejsce (np You Tube) to jest po prostu super. Pozwala prosto kierować zainteresowanych do cytowanego materiału. Super są też ankiety. Jak napisałem BARDZO chciałbym znać zdanie odwiedzających bloga na różne tematy. A taka forma (ankieta) i szybka i wygodna dla czytającego. Jedno z czego nie jestem zadowolony to ograniczenie formatu załączanych fotek do bodajże 350 pkt.Czasami "wychodzą" za małe. Może to z czasem się zmieni?
Przyznam też ,że na razie nieco się gubię w tych wszystkich odnośnikach i możliwościach i "nim się uspokoję" to , podejrzewam, będzie trwał radosny chaos twórczy. W końcu znajdzie się ten "złoty środek" i Czytelnik będzie znajdował to co chce w oczekiwanych miejscach i kolorach.

Teraz chciałbym dolączyć do tego posta filmik. Taka "próba mikrofonu". Filmik ze  "straconym talentem " Panem piłkarzem Matusiakiem w roli głównej. Tym co wyjeżdżał podbijać Italię (Palermo). I tym co był potem przykładem "negatywnej kariery". Przyznam, że nie wiem czy Matusiak to był rzeczywiście talent. Parę bramek to za mało. Jak dla mnie był to raczej "papierowy tygrys". Wyniesiony wysoko przez gazeciarzy (net) i spuszczony też z wysoka bardzo boleśnie.
A teraz będzie (mam nadzieję) filmik prezentujący "nieprzeciętne umiejętności" Radomatu.

    

Wesołej zabawy, bo ja oglądając ten filmik ZAWSZE mam duży ubaw :-)

+++ INFO z ost.chwili++++++++++

Kontuzja Murawskiego nie taka grożna, nie musi być operowany ,a to TYLKO naruszenie wiązadeł.Może wrocić w wariancie optymistycznym do gry już za miesiąc.
UFF to dobra widomość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz