Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 6 lutego 2012

UKŁADAM BLOGA

Układam bloga tak by był maksymalnie komunikatywny. By można było głosować na rożne tematy. Tu chciałbym wykorzystać tę możliwość, by zwiększyć temperaturę dyskusji i jednocześnie pozwolić w pewnym sensie Wam współredagować mojego bloga. Marna to pociecha dla mnie "walić prawdy objawione" i "zawsze mieć rację".. Lepiej pogadać, podyskutować, podrzucić temat. Jak widzę sama budowa bloga pozwala na sporo zmian w jego układzie. Jest możliwość wstawiania filmików ( nie linków) z bramkami. Bo element "videobloga" znacznie podniósłby "dynamikę" tekstu.
No, ale nie od razu Kraków zbudowano. Spróbuję tej możliwości niedługo.

Na razie zapraszam do przejrzenia dołu bloga, gdzie poumieszczałem przeróżne "gadżety" które oferuje mi Blogger.

Jest możliwość zamieszczania ankiet i bardzo fajnie.

Od razu "machnąłem" dwie ankiety na próbę. Jak widzę moja i pewnie Wasza zabawa będzie dzięki nowemu miejscu umieszczenia bloga większa.
Zapraszam do głosowania w ankietach które ( dwie) są na dole strony, po lewej stronie.
            







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz