Szukaj na tym blogu

czwartek, 20 października 2016

LIGA EUROPY - czwartkowa dogrywka

Liga Europy nazywana też "Rozgrywkami Pocieszenia", ale sorry wystarczy sobie poczytać "spis treści" by dojść do wniosku że "nasze drużyny" powinny chyba startować w "rozgrywkach dla zdublowanych".
Bo wystarczy popatrzeć że startuje tam np Mourinho z Ibrahimowicem,Pogbą przeciw której gra Fenerbahce której trenerem jest Dick Advokat. Dalej-Ajax,Anderlecht,Zenit,Mainz,Schalke, Fiorentina,Sparta, Roma,Villaleral... no sami "leszcze" w "zasięgu" naszych ligowców.... he he he.

Zresztą sam fakt że nasz "królewicz" Kapustka przyspawany do ławy w Anglii świadczy o "mocy naszych dominatorów".

Odpaliłem sobie transmisje nr1 (od 65 minuty) -Inter Mediolan ( te wspomnienia, zachwyty nad Interem w latach 60 tych, piłkarskie niebo, wspomnienia, wspomnienia). Inter już nie ten , ale miałem fuksa bo "załapałem się " na bramkę i to jedyną Candrevy w 67' (!!!). Ze smutkiem stwierdziłem że Southampton ten mecz powinien WYGRAĆ ( grając w Mediolanie).

Nr 2 Co ciekawe i w przypadku WIECZORNEGO MECZU miałem PONOWNIE fuksa bo najpierw oglądałem mecz do stanu 0-0, wróciłem i było 2-0. Pomyślałem ... straciłem fajne bramki.
Nieprawda, bo niedługo zobaczyłem dwie piękne następne ( jedna z nich Pogby) do stanu 4-0. Serwowane powtórki potwierdziły, że nie za dużo straciłem ,bo dwie pierwsze bramki MU strzelił ... Z KARNYCH !




Do tego niesamowita historia Van Persie, napastnika który grał w MUnited w latach 2012-2015.
W 86' STRZELA BRAMKĘ dla Fenerbahce i poprawia wynik na 4-1. Nic może w tym niesamowitego ,że strzela bramkę, ale .... DOSTAJE OGRMONĄ OWACJĘ na stojąco (!!!!) od kibiców  zgromadzonych na Old Trafford. Żadne tam brawka ,ale ogłuszające skandowanie "Van Persie" ! A przecież strzelił bramkę MUnited!
To mówi wszystko o "klasie angielskiego kibola ligowego" !
Szacunek !
Czapki z głów...zaślepieni jebani patrioci z Warsiawki ! Uczcie się barany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz