Szukaj na tym blogu

piątek, 14 października 2016

12 LIGOWY PIĄTEK

Po tak długiej przerwie ligowej wypadałoby oglądać mecze z powodu piłkarskiego głodu.
Niby wypadałoby, ale..... " się ogląda o tyle o ile".

Cracovia-Płock 1-0

Akcenty lechickie?
Proszę bardzo -Kriviec S. ( wejdzie w 2 połowie), Wołąkiewicz ( przesiedzi mecz na ławce).
Po prostu wyłączyłem wizję meczową i  łaziłem sobie po necie.
Tym sposobem  włączyłem wizję na niestrzelony karny- 1 połowa, 0-0, fauluje gracz Cracovii ( piłka poszybowała jak to ma w zwyczaju w Polsce , nie trafiając w palące się) światło bramki) .
Nie dziwne akurat ,bo strzelał nie Piłkarz, a Furman ( ten co przecież powozi furami).
Reszta meczu bez włączania  monitora- transmisji ( no "karty" w przeglądarce).
Skróty upewniły mnie, że niewiele straciłem i że w Polsce piłkarze powinni być na kontraktach pół-amatorskich. Patrz (pięćsetka?) okazja bramkowa Piątka który mógł zrobić tak modne w Turbokozaku "objechanie bramkarza" , a strzelił i ( co nie dziwi) nie trafił.

http://ekstraklasa.tv/cracovia-wisla-p-1-0-nieatakowany-biegl-z-pilka-przez-pol-boiska-i-nie-trafil-w/xq9wsb

Pogoń-Legia  3-2

Tu rozbawiło mnie stwierdzenie że Legia ma ogromną przewagę w posiadaniu piłki, ale chyba tak nie zagra w Madrycie. No kawał roku!



Okazuje się że Nikolić to "strach na glinianych nogach" ( czy jakoś tak). Rozeznany przez wszystkich ligowców został zdjęty w połowie 2 połowy. A pamiętam jak gardłował, że jest taki dobry ,a ten niedobry trener reprezentacji Węgier nie chce go wystawiać ,a wystawia gorszego Salai'ya.
Okazuje się ,że i Magiera jakoś nie ma do niego serca. Pewnie następny "niedobry trener". Sprawdziłem ile bramek strzelił "do teraz" Nikolić. Tyle samo co Drygas (3) , Merbaszwili i o jedną MNIEJ niż Rafał Murawski!
Akurat mecz całkiem niezły bo... padło aż 5 bramek.
A zawsze mówię, mecz na początek broni się bramkami!

W meczu oczarowało mnie przepiękne podanie Murawskiego, tak trochę wszerz, trochę do przodu, na dobieg, na wolne pole do Gyurcso po którym ten popędził i o mało co nie strzelił bramki.

http://ekstraklasa.tv/pogon-legia-2-1-gyursco-marnuje-wysmienita-okazje-malarz-uratowal-legie-od-utraty/gh7kec

Przypomniały mi się poodobne zagrania Murasia kiedy grał jeszcze dla Lecha.
Swoją drogą ciekawe jakie byłyby losy Karola Linetty ,gdyby w Kolejorzu został Murawski?





A po meczu?
Trener Magiera i stwierdzenie "kontrolowaliśmy mecz".
Faktycznie , posiadali piłkę, ale jakoś jej "nie posiedli".
Komentatorzy "mielą grę przegranego" jakoś zapominając chwalić Pogoń. Która przecież "tylko z kontrataku strzelała bramki".
Zaraz zaraz która to Legia w tabeli ???



1 komentarz:

  1. KoKosz09:47:00

    Arka - Pogoń - 2
    Wisła K.- Termalica - 1

    Wisła P. - Górnik Ł. - 1
    Śląsk - Craxa - x
    Legia - Lech - 1

    Lechia - Piast - 1
    Jaga - Zagłębie L.- 1

    Ruch - Korona - 2
    Pozdr Teresa

    OdpowiedzUsuń