Szukaj na tym blogu

sobota, 12 grudnia 2015

21 KOLEJKA SOBOTA i...LOSOWAĆ UEFA !

Zachciało mi się zamiast "wpierdalać mrożone ruskie" z Żabki (mecz Pogoń-Podbeskidzie) spróbować coś z "europejskiej kuchni" - czyli odwiedziłem stronę UEFA ( bo losowanie ME we Francji o 18).
I to zaraz po zakończeniu meczu Pogoni ( wygrali 2-0 po "fantastycznych golach", szczególnie ten pierwszy Dwaliszwilego. Oczywiście  to był żart bo gol strzelony głową?barkiem? Taki "głowiasty farfocel").
Generalnie mecz o tyle ciekawy że z jednej strony biegali Rafał Miurawski, z drugiej Mateusz Możdżeń.
Zagadka ( wcale nie taka znowu trudna) - zgadnijcie KTÓRY z nich grał lepiej?
"Koncert dał" też sędzia Borski który nie gwizdnął widocznej  ręki Zubasa za polem karnym (powinna być czerwona kartka) , a także "oczywistej" ręki Fojuta w polu karnym ( a było wtedy tylko 1-0 dla Pogoni).
Liga cienka gdy taka Pogoń zajmuje 4 miejsce .
Aż wstyd że Lech jeszcze tak nisko.

A tak a propos wchodzenia na stronę UEFA znalazłem  aktualny ranking najlepszych klubów w Europie i miejsca polskich klubów w tym rankingu.
Obrazki niżej :





Na początku  'Paryża' pokazali jednego z prowadzących - Ruuda Guulitta 



Kurde jak ten czas leci ! Pamiętam ( tak tak to prawda) jak w 1988 roku byłem akurat "ten tydzień" w Amsterdamie i załapałem się na świętowanie Mistrzostwa Europy dla Holandii.
Niestety wylatywałem ze Schiphol wcześnie po południu w niedzielę, a powitanie ekipy Holandii,przejazd autokarem, było w Amsterdamie  wieczorem tego dnia. Ale i tak sobotnio/niedzielna "piwna" noc na placu Leidse Plain była niezapomniana.

Losowanie ME 2016  chyba wszystkich grup bardzo "przyzwoite" i "sprawiedliwe".
Zespoły nieżle "rozrzucone" po grupach .
Ja oprócz Polski będę kibicował Francji i Belgii.
Może grupa A ( z Francją) najlżejsza, a grupa F najtrudniejsza.






Polacy trafili ciekawie, na rywali (Irlandia i Ukraina) do ogrania, bo i tak z 1 koszyka MUSIELI trafić na jakiegoś "mocarza".



Po losowaniu wróciłem na koniec meczu  Lechia-Wisła 2-0.
widzów  9 527


I fajnie, bo po boisku biega gracz który tak mi się podobał w poprzednim ( z Ległą) meczu GTS . Jest to Bartosz ( na prawej obronie).
A "smak w ustach" po tym meczu jak po tanim winie po wcześniejszych "europejskich wspaniałościach".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz