Szukaj na tym blogu

środa, 6 marca 2019

LM = AJAX !!! TOTTENHAM !

Trudno mi było wybrać mecz który będę oglądał we wtorek wieczorem.

Wybrałem ten w Dusseldorfie.
Bo już uszami mi wychodzi Real ( ostatnio 2 mecze Real-Barca). Łamałem  się jednak do ostatniej minuty bo Ajax mi imponuje. Nie pęka przed nikim.
A tacy gracze jak de Ligt, Schoene, de Jong ( od nowego sezonu już w Barcelonie), Ziyech czy Tadić to już OSOBISTOŚCI europejskiej piłki.

No ale... z drugiej strony byłem ciekawy jak poradzi sobie BVB w tak słabej sytuacji ( przegrali w Londynie 3-0!).
I lubię trenera Tottenhamu oraz bardzo cenię Eriksena. Dlatego jest na ekranie ten mecz.

Po 1 połowie jest 70-30% posiadanie piłki dla "niemiaszków". 
I to nie żadne tam kulanie jak w Lechu balona między obrońcami, ale piła do przodu.
I tylko ten kierunek obowiązuje.
No ale mając Reusa, Goetze jak inaczej ma być. Borussia ma ogromną przewagę, sytuacji bramkowych w pytę!
Np między 30' a 33' mieli ich aż TRZY !
Zwraca uwagę ( wbrew pieprzeniu o siłowej i bezwzględnej grze drużyn z Anglii) statystyka fauli, których tyle co nic. Kornery = 6/2.
Strzały celne = 9/0. Choć i Tottenham miał swoją setkę którą przestrzelił Son w 30'.
Imponuje u Niemców niesamowita celność podań. Praktycznie wszystkie celne. Robią młyn jak cholera.To że nie ma bramek to tylko zasługa bramkarza Lorisa i obrońców Tottenhamu.
Bramek nie ma, ale to się ogląda!
Z drugiej strony Ajax wygrywa (!!!) w Madrycie 0-2.



2 połowa z Madrytu bo już w  48' Kane strzelił bramkę Borussi i wiedziałem... to Tottenham przejdzie, nie ma bata.
I przełączyłem popatrzeć jak sobie radzi Ajax. Warto było.
Bo miałem okazję oglądać strzelaninę z 0-2 ( po 1 połowie) widziałem bramki na 0-3,1-3,1-4.
Ta ostatnia Lasse Schoene z wolnego po prostu bajeczna.
Aż do siebie  powiedziałem... ja pierdolę !!!
Koniecznie poszukajcie na "tubie" powtórki, warto.

A jak się nie  doszukacie, albo nie chce Wam się szukać to udostępniam angielską powtórkę- skróty z obu meczów do ściągnięcia w formacie MP4 i tam sobie znajdziecie bramkę czwartą Ajaxu.

Jakość internetowa / czas trwania filmiku 13:43 / plik stworzony i wstawiony przeze mnie / czas ściągania, przy szybkości pobierania netu 17Mb/s to około 20 minut / plik MP4 / wielkość  677 MB. Rozmiar 1920x1072  - 20 klatek/sek.

Link do ściągnięcia pliku z MediaFire ==  tutaj:

http://www.mediafire.com/file/lbupwhfzsn2s4ez/skr%25C3%25B3t_Real_Ajax_i_BVB_Tottenham_-1.mp4/file

Nie skończyło się na tym. Holenderski obrońca podał piłkę Realowi, Benzema i kolega biegli we 2 na bramkarza i nie strzelili!
Potem okazję miał Ajax - z metra strzał nad poprzeczką ( nie chce się wierzyć jakie pudło).
Czyli tak licząc mogło być swobodnie 2-5 na koniec meczu..

I TO BYŁO WIDOWISKO !
Nawet jeśli ktoś tam przegrywa ,a nie powinien. 7 bramek zawsze się sprzeda.
Ajax to taki cichy faworyt. Drużyna bez kompleksów, która niedługo zostanie rozprzedana, ale teraz ma swoje 5 minut i może nieżle namieszać. O ile nie trafi na... Barcelonę przy losowaniu ćwierćfinałów.
Real zachorował po sprzedaniu Ronaldo okrutnie. Do tego brak Ramosa i Marcelo. Może więc porażka nie tak niespodziewana, tylko te jej rozmiary!

Jak kto chce poczekać (a nie skorzystał z pliku który wstawiłem z angielskim skrótem) to dzisiaj ( już środa) po transmisji meczu LM PSG-MUnited  będzie studio skrótów  na tej samej platformie tj. http://sport.tvp.pl/transmisje#Dzisiaj  
Godzina 23:00 i tam możecie sobie zobaczyć bramki min. Ajaxu (polecam raz jeszcze ostatnią bramkę Ajaxu === Lasse Schoene z wolnego ,w okienko).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz