Szukaj na tym blogu

wtorek, 6 grudnia 2016

MARCIN KAMIŃSKI - SPROSTOWANIE

Wczoraj pisałem o trzech lechitach, już ich nie ma w Kolejorzu, ale śledzę co się z nimi dzieje.

"Anonimowy" zwrócił mi uwagę, i słusznie, że w moich danych na temat Kamyka wkradł się błąd.
Pisałem że zagrał tylko 38" a pozostałych 5 meczach siedział na ławce.
Opierałem się na danych z portalu "transfermarkt".
Sprawdziłem więc dane i co na jego temat pisze klubowa strona VfB Stuttgart i co widzę :


Jak byk "stoi" że Kamiński zagrał 5 meczów , spędził na boisku 450 minut.
Nie trzeba wielkich umiejętności matematycznych by sobie liczby podzielić i wyjdzie nam że Kamiński grał w 5 meczch PO 90 MINUT !

Super TY !
Za ostatni mecz z Aue dostał ocenę "4" od Kickera . W Niemczech skala ocen odwrotna niż u nas. Tam najwyższa ocena (międzynarodowa) to JEDYNKA.
W tym meczu najwyższą ocenę ( czyli 2 ) ,w Stuttgarcie ,dostał napastnik Mane i bramkarz Langerak, a najniższe oceny (czyli tą 4) dostało 3 graczy czyli obrońcy Zimmermann, Kamiński i pomocnik Ozcan.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz