Szukaj na tym blogu

sobota, 3 grudnia 2016

EXTRA FRIDAY

Wszędzie padał śnieg, jakieś sztormy , a u nas cicho, spokojnie... piątek.

Krótko bo co tu pisać.

Bruk Bet - KGHM  0-1

Faworyt, czyli "o mało co mistrz " poległ u siebie.
Porażka tym bardziej kompromitująca, że niedawno Lubin dostał w  zadek od Kolejorza i to 0-3.
A przecież "wieśniacy" byli Wielką Niespodzianką.
Piszę że dostali "w tył" bo choć Lubin nie był jakiś tam "dominujący" ale sorry, kiedy Bruk Bet strzelał w 1 połowie celnie ZERO RAZY, a w całym meczu JEDEN raz to tylko się można śmiać.
Przecież  jeszcze wczoraj to był zespół "czuba tabeli".
A naprzeciw siebie miał niezbyt dobrze radzące sobie ostatnio Zagłębie.

Załamałem się tylko dlatego, że bramkę strzelił Buksa. Gość który przewraca się o własne nogi, a kiedy nie wie co zrobić kopie rywali jak narwany koń.
Gość którego powoływanie do kadry U-21 wciąż mnie zadziwia.
Gość który nie miałby szans w rezerwach Lecha, u Djurdjevića.
Ponoć nawet ślepemu trafi się czasem milion.

Legła- Orlen Płock 2-2

Przyznam, wyłączyłem transmisję kiedy Nikolić strzelił bramkę na 1-0. A była to bodajże 10 minuta. Nie, nie dlatego, że oczekiwałem pogromu, ale realnie oceniłem ,że Legła wygra choćby właśnie to 1-0. Tak mi wyglądało z tych pierwszych 10 minut meczu.
Emocji zero. Szkoda życia na ten mecz.

I... się okrutnie  pomyliłem.
Całe szczęcie że można odpalić sobie skrót  w EkstraklasaTV!



PS:
Tak przy okazji.
Myślałem że Lech jest słaby jeśli chodzi o stronę oficjalną, ale myliłem się, są  słabsi !.

W czwartek ,o godz 17 tej  (w DZIEŃ, PO meczu PP Wisła-Lech,) odpaliłem z ciekawości co tam piszą o Lechu, czyli stronę oficjalną Milicyjnych.
I co tam widzę:



W dzień PO meczu (powtarzam- PO MECZU) na ich stronie widać jak byk sondę : Jak daleko Biała Gwiazda zajdzie w Pucharze Polski .
I do zaznaczenia są między innymi okienka - finał - zdobędzie Puchar Polski.
Najsmieszniejsze że to juz bylo , Wisla poplynela, niemal 24 godziny temu.
Minely 24 godziny, a oni dalej sie łudzą nadzieją... he he he. 

A tak przy okazji - powiedzcie mi kurna, jaki to debil wymyślił te wszystkie " ą,ę,ż,ó,ł,ś,ć".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz