Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 2 listopada 2015

SMIERĆ FRAJEROM

Oglądając dzisiaj mecze w Eurosport 2 doszedłem do wniosku, że tylko frajerzy ( mówię o tych co oglądać chcą Ekstraklasę i inne mecz np PP ) jeszcze mają ochotę płacić za tzw "pakiety telewizyjne".

Wiem, wiem fajna jakość Ha De. Obraz 52 cale, głowy jak balony, ale...
No właśnie.
Porobiło się na maksa.

Kupłeś sobie Canal+ chcąc odpalać ligę a tu.... pierwszy mecz kolejki nieobecny ( daje go Eurosport).
Szukasz meczów poniedziałowych ( też Eurosport).
Dobra masz LE i Lecha.
Guzik prawda.
Na Canal + TYLKO mecze domowe, wyjazdowe w POLSACIE (??).
Chcesz oglądać Lecha w PP, no way, bo dostępny tylko w POLSAT-SPORT.

A płacisz "za pakiet " niewiele mniej niż 70 zł na miesiąc.

Można się nieżle wnerwić.

Miałem kiedyś Canal+ ale na co mi filmy, seriale skoro i tak dostaję je " po herbacie", ładne kilka miesięcy po premierze ( w necie  mam wcześniej). Ponadto filmy, dokumentalne grane do wyrzygania, na okrągło i po kilkunastu tygodniach po prostu NIE MA CO OGLĄDAĆ.
Pozostają jakieś debilne programy kuchenne, urządzanie łazienki czy polerowanie morza... he he he

Stąd wniosek prosty - bez telewizji da się żyć!
Nie spełniła się czarna wizja człowieka "przywiązanego do pilota" karmionego z ekranu "socjotechniczną papką".

A jakość obrazu ?
Debata wyborcza w Ha De ?
M-jak miłość w jakości 3D?
No tak w sumie.. można.
A w tle leci sobie meczyk Podbeskidzie -Jaga i szykuje się następne lanie gospodarzy ( Korona już przegrała u siebie z Termalicą).




4 komentarze:

  1. GoalKwadrik13:24:00

    Coś tu przypisarzyłeś...
    1) nie tylko HD, bo i często SURROUND (a zawsze na Bulgarskiej - efekt super, stadion ożywa).
    HD i 52' cuś jednak lepsze od zamrażającego sie i "skaczącego dygitalnie"
    obrazu z internetu i nerwowego szukania innego serwera
    Pominę możliwość dowolnego cofania/pauzowania od 1 minuty do 2 godzin
    (i nagrania w tym czasie)
    2) Eurosporty 1-2 są na Cyfrze+, a Liga EU ma tak: Lech na CanPlusSport1,
    Legia na Eurosport2
    3) Istotnie, Puichar Polski tam niedostępny i wtedy, trzeba się katować netem,
    albo (jak MY)... pożyczać dekoder od sąsiada (ma podwójny)

    4) Mi to trochę lata, czy film ma pół roku czy 3miesiące.
    Ze ściąganiem najnowszych (zwł. hitów) ten problem, że łatwiej wpaść,
    bo te najdroższe są dość monitorowane.
    A wtedy zabierą Ci kompa i już nigdy nie zobaczysz Lecha, zresztą
    nie będzie gdzie bo i dopm odbiorą na poczety kary ;-)
    P-KoL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goal
      Zawsze szedłem z duchem czasu. Stąd to wywalenie TV już 3 lata temu.
      Jakoś bardziej i odpowiada interaktywność netu, zamiast czekania np do 23 ciej na film w Ale Kino. Albo wkurzanie się że większość programów na National Geographic to "odgrzewane pyrki".
      Miałem Canal+ i to minie wkurzało do bólu. No i reklamy podpasek kiedy ja tu sobie spokojnie zajadam kolację :-(
      Nie mam nerwów na oglądanie debilnych spotów reklamowych, albo nawet tych dobrych ale po raz 100.
      Zatem przedłożyłem gorszą jakość nad coś co mi odpowiada i myślę że właśnie coś takiego jak net ma PRZYSZŁOŚĆ, a telewizja w starych szatkach po prostu uschnie.
      No cóż niedługo przekonamy się kto miał rację - coraz więcej ludzi przerzuca się na net.
      Waldas

      Usuń
    2. Aco do strachów- pamiętaj urodziłeś się PO TO BY UMRZEĆ !
      He he he he.
      W.

      Usuń
  2. GoalKwadrik21:14:00

    Alesz ja nie mam nic do netu, ino dygitalność obrazu naprawde męczy oczy.
    Nigdy też nie wiesz, czy nie wyskoczy okienko proszące o podanie nr.telefonu.
    (i wybecalowanie za brak reklam etc)
    No i w zasadzie, najlepiej byłoby się wszedzie zarejestrować...
    PRZY OKAZJI zapomniałem, że korzystasz z netu co prawda, ale ze strony C+
    (jako "fake" abonent) więc masz lepiej.
    Nie wiem jednak czy masz dostep do nsport i cp2.
    ( ja mogę zaś oglądać jeden, a nagrywać równoległy mecz, cofnąć oglądany i go teź zapisać)
    Tak czy inaczej, nie mogłeś (jak my) oglądać Ligi+Extra zaraz po meczu z Legią
    (wygrana Lecha) prosto ze studia na Łazienkowskiej.
    Na to musisz czekać aź 2-3 dni.
    Na koniec:filmy z reklamami sie po prostu NAGRYWA i ogląda "jutro"
    a reklamy (np.15minj) błyskawicznie przeskakuje.
    Te najlepsze kanały reklam nie mają :-)

    P-KoL

    OdpowiedzUsuń