Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 23 listopada 2015

CRACOVIA WYGRYWA

Cracovia- Lechia 3-0

Bałem się ,że w Krakowie będzie boisko na biało. A to ( śnieg)  dla "kanapowego widza" słabo , szczególnie dla "tych co nie mają Ultra HD i zakrzywionych 60 calowych ekranów w swoim M3.
Nie dość, że "pada elektroniczny deszcz" ,że tnie to piłki nijak nie widać i robi się jak w hokeju kiedy o bramce informuje nas pojawiająca się plansza z wynikiem.
A kysz zimo, śnieg, daj spokój do Świąt.

Mecz "się ustawił" sam, bo już na samym początku z boiska wyleciał za "buractwo" Michał Mak.
Do tego mam wrażenie, że coś "się dzieje" i w samym "betonie" bo: poza kadrą meczową Wojtkowiak,Krasić, na ławce Wawrzyniak, Kuświk ( to Michał Mak miał być tym żądłem) , Buksa ( "synek" poprzedniego trenera Brzęczka, ponoć... ponoć Wielki Talent, a po mojemu nie lepszy od takiego np. Kurbiela bo i styl i wymiary podobne). Czyżby "potencjał ludzki" po raz n-ty przerósł "betoniarzy"? Może zachorowali  "na syndrom Cracovii" z poprzednich sezonów?

Rozpisałem się o Lechii, a przecież kibicowałem Cracovii i trzymałem kciuki żeby tak solidnie zlali rywali. Jak napisałem, ci ułatwili zadanie "pasom" i jak krakowiacy zaczęli strzelać to strzelili 3 bramki ( polecam bramkę Cetnarskiego- bardzo ładna i zdająca kłam twierdzeniom w rodzaju... bo przecież ZABRAKŁO SZCZĘŚCIA . Cetnarskiemu, prosto mówiąc, NIE ZABRAKŁO UMIEJĘTNOŚCI (!!!) , strzelił tak jak chciał i gdzie chciał i było 2-0!).
http://ekstraklasa.tv/bramki/cracovia-lechia-2-0-fantastyczny-wolej-i-to-na-oczach-nawalki-cetnarski-przyblizyl/hgwe11
Na trybunie Nawałka i pewnie to co grał Cetnarski (onegnaj gdy był w Bełchatowie przymierzany do Lecha) bardzo mi się podobało, podobnie jak i gra Kapustki ( tu nieco z gadaniem i pompowaniem balona przesadzają komentatorzy i media).
Wygrali "nasi", beton do skruszenia i w zasięgu Lecha (już niedługo!).

 




18 kolejka przeleciała przez 1 ligę

Tam sytuacja interesująca bo niespodziewanie słabo spisują się "spadkowicze" z Extra czyli Bełchatów i Zawisza. Prowadzi , walcząca w sezonie 2014/2015 z Termalicą i KGHM o awans do samego końca, Wisła Płock.

Interesująca jest też postawa : Arki ( Nalepa strzelił bramkę- to pupilek solokks-a)


Zremisowała na wyjeżdzie z Zawiszą (patrz wyżej). Nie mogę przeżyć że Kamil Drygas dalej w Zawiszy ( a nie w Lechu) i dalej strzela bramki ! Arka w tabeli już druga.

 

Na oku mam też: Stomil Olsztyn ( pisałem niedawno- gra tam Jarek Ratajczak), Chrobrego  Głogów ( jest tam wypożyczony Drewniak- nie grał za kartki), Bełchatów - grał Serafin ( wygrali) , nie znalazłem w składzie Lisa wypożyczonego do Miedzi Legnica.
Kontroluję też jak sobie radzi Bytowia Bytów- wygrała, ( bo to z mojego regionu) , a na dodatek gra tam Michał Jakóbowski ( po mojemu jeden z niezłych, szybkich, przebojowych skrzydłowych którego lekką ręką - jak Klichowicza- pozbył się onegdaj Lech), który jest podstawowym graczem tego zespołu.
Drygas, Jakóbowski, Klichowicz to gracze "roztrwonieni" przez Lecha za cenę "ogórków" typu Djoum, Thomalla czy Holman. Spokojnie mogliby " wypełniać protokół meczowy" jak ci ostatni, bo nie są od nich gorsi!
A BYLI ZA DARMO !

 Z cyklu - obserwuję lechitów dodam - juniorzy młodsi ograli Ległą 2-0 i jedną z bramek strzelił Kacper Chodyna ( pamiętajcie- Chodyna, Kurminowski)
http://www.lech.tv/video-id-22014-akademia_lecha_gora_skrot_meczu




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz