Szukaj na tym blogu

czwartek, 12 listopada 2015

PARA W GWIZDEK - umowy Lecha

Wpisałem w GOOGLE " - "umowy KKS Lech z..."
Chciałem sprawdzić jak wyglądają efekty kilkunastu reklamowanych dość szeroko w "środowisku kibolskim" umów z... ( tu wpisać klub).

Wywaliło mi oczywiście umowy z miastem, umowy ze sponsorami, umowy z zawodnikami i musiałem poświęcić nieco czasu by się "dokopać" do czegoś "konkretniejszego".


To próba przypomnienia umowy ambitnej ( w zamiarze) bo z Atletico  Paranaense Kurytyba (Brazylia).


Czas minął i z tych umów NIC nie wynikło. Pozostał tylko kurz.
Pozostały zaledwie "Umowy" czyli coś "papierzanego" czym można sobie wytrzeć...
Ani nie wysłano TAM żadnego piłkarza by się ogrywał, ani nie przyjęto ŻADNEGO piłkarza by (może) zaistniał w Lechu i TAM niedoceniany zrobiłby karierę w Poznaniu.
Dziwne to bo  Atletico ma mnóstwo (zapewne) młodych/ starszych graczy "na zbyciu" ,a taki np "brazylijczyk" stanowiłby miłą odmianę w tej powodzi "ligowej siekaniny" ( było paru Brazylijczyków - Cionek-Jaga, Edi Andradina-Korona/Pogoń,Guillerhme-Legła i to były zawodnik ATLETICO PARANAENSE , gra,Dudu -Kiepscy).
Radzą sobie całkiem nieżle, nie raz lepiej od naszych ligowych "gwiazd" i tradycyjnie "czarują techniką".
Dlaczego więc nie wypalił kierunek brazylijski?

KKS Lech działa też na rynku polskim:
umowy podpisano z: Nielbą Wągrowiec, Rawią Rawicz, Gryfem Kamień Pomorski.
I tu trzeba sobie postawić pytanie: dlaczego nie z klubami np z Poznania ( jest ich kilkanaście ?)

Z polskich umów bardzo mnie zawiodła umowa z MSP Szamotuły  o której pisał portal "bułgarska" 

Szkółka w której ponoć prężnie działał Pan Dawidziuk ( obecny trener bramkarzy były dyr. sportowy Lecha). Spodziewałem się że stamtąd przyjdą bramkarze którzy ( jak w Jagiellonii) wyprą szybko  "starych zgredów " ( np. Kotorowskiego).
Nie doczekałem się.

Sumując temat:
Niepotrzebnie zużyto papier na te umowy, lepszy byłby na opakowania do śniadań i ... wiadomo do czego.
W Lechu dalej brak - graczy z Hiszpanii, z Brazylii, z Szamotuł ( bramkarze), Wągrowca ( był jeden taki - Mikołajczak, rządzi teraz - no ma kontuzję na razie- w Chojniczance Chojnice) Kamienia Pomorskiego, Rawicza.



     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz