Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 1 października 2012

BRAWA DLA BROSZA (trener Piasta)

Piast-Wisła 2-0

Czasami słyszy się : "Zespół A jest personalnie silniejszy od zespołu B"
Kartka jest tylko kartką, a jak to się mówi : "koszulki nie grają".
Piast  biegał więcej, bardziej chciał. Widać to było chociażby po bezsilnych faulach wiślaków, których było mnóstwo! Spóźnieni o tempo, nie mający czasu się odwrócić. Rywal "siedział im cały czas na plecach".
Jak się okazuje słynny "wysoki pressing" to recepta na większość tak zwanych potentatów.
Przekonał się o tym Śląsk, teraz Wisła.
Tym meczem zadany został też kłam tezie, że trener z "nazwiskiem" coś "może".
Trudno przecież powiedzieć że zawodnicy Wisły są słabsi "piłkarsko", że niecelnie podają. Po prostu wolniej biegają!
 Trener może machać łapami, robić miny i tak jest za późno, bo trwa mecz.Drużyna jest za wolna, nie sprawia "kłopotu rywalowi". Korespondencyjnie... Wisła była "lepsza" o wiele punktów od Lecha, ale gorsza od Piasta..
Piast wygrał bo po prostu był lepszy najmniej o 2 bramki. A przecież były 3 poprzeczki po strzałach Piasta. I to jakich strzałach !
Piast strzelał 18 razy , celnie 6 razy. Całkiem piękna statystyka.
Ja osobiście doczekałem się ( złośliwie to piszę) zmiany 'obiecującego piłkarza" Wilka ( grał jak jego wilczy odpowiednik w Lechu czyli siermiężnie) oraz firmowego "chwytu zapaśniczego" Głowackiego obalającego na środku boiska Kędziorę.

 Z ciekawostek:
Na płocie zobaczyłem "transparent" kiboli Wisły "WISŁA SHARKS".
 Ubawił mnie.
 Rozumiem "Wisła Dragons" ale sharks (rekiny)? Skąd rekiny w Wiśle i to tak daleko od morza?

 Komentatorzy ( np. Brzęczek) "bladzi"
--  Był nieprzyjemny dla obrońców Wisły Kraków ( o Kędziorze)

Tak "bladzi" że zatęskniłem za "kolorowym" Węgrzynem!

UWAGA  POMECZOWA : Trener Wisły Kraków Michał Probierz podał się do dymisji podczas pomeczowej konferencji prasowej. Mój komentarz:== wchodzi mu to w krew, bo niedawno podawał sie do dymisji w Jagiellonii. Jak może trener podawać się do dymisji i potem "brać" następny klub?
Powinien zrezygnować z trenerki, bo  kolejny raz daje do zrozumienia  NIE POTRAFIĘ !
 I mówi to on sam. I to w klubie który ma możliwości, na pewno większe niż Piast Gliwice.

                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz