Szukaj na tym blogu

środa, 4 lipca 2012

WIELKA PROŚBA DO KIBOLI

W czwartek praktycznie rusza polska piłka nożna po przerwie. 
Lech gra u siebie z Żetysem Tałdykorgan.
Akurat nic w tym dziwnego, że nie ma transmisji w TV, bo zawsze na tym etapie, rok w rok, powtarza się to samo. I dotyczy WSZYSTKICH drużyn startujących od pierwszej rundy eliminacji.
Kibolom jednak jest wszystko jedno czy pierwsza runda, druga czy trzecia. Gra ich ukochana drużyna!
Do tego zmieniona prawie nie do Poznania... he he he

Stąd moja prośba. Jeśli znajdą sie wśród Nas (tych co czytają tego bloga) tacy co bedą na tym meczu BARDZO PROSZĘ żeby podzielili się z resztą, z tymi co nie dotarli na Bułgarską swoimi wrażeniami z meczu. Tym bardziej że mecz odbędzie się wreszcie na stadionie "gotowym" a nie na stadionie "cały czas w budowie".
Sądzę że interesować będą nas (tych nieobecnych a zaanfgażowanych po stronie Lecha) następujące sprawy:

                                                   Ś C I Ą G A W K A - na mecz  

- jak z dojazdami
-jak z organizacją ruchu przed meczem
- czy było dużo ludzi na trybunach
-czy rzeczywiscie dolne trybuny były na bialo, górne na niebiesko ( może ktoś pstryknie fotki, mogą być z komórki), albo "nakręci filmik" z widokiem trybun
- jak z dopingiem przed meczem
- czy dzialalala gastronomia
-jak porządek na trybunach
- w jakich koszulkach grali lechici ( jaki był sponsor na koszulkach)
- no i o samej grze
    - jak wygląda zgranie drużyny
    - jak radzili sobie Nowi (Trałka, Loverencics)
    - jak grał na bocznej obronie Możdżeń, obrona w ogóle
   -  jak grała pomoc, czy szybko rozgrywali piłki . Przydalaby się indywidualna ocena każdego pomocnika
   -  jak radzili sobie napastnicy , tu też przydałaby się ocena każdego z graczy
   -  jeśli grali inni gracze (Kiełb, Wilk, Ratajczak, Kędziora) to byloby fajnie napisać o nich coś więcej
   -  jeśli były bramki jak reagowały trybuny
- o dopingu. Czy był przez CAŁY mecz?
- po zakończeniu meczu. Jakie wrażenia? Czy pilkarze zostali wygwizdani czy podziękowano im
- kto ogólnie był najlepszy na boisku
- jak ocena gry Kazachów, czy Lech przejdzie ich w drugim meczu
- jak po meczu. Sprawnie ludzie się rozeszli
- jak pogoda? Generalnie atmosfera na trybunach
-jak komunikacja pomeczowa?
- czy mozna bylo się napić piwa w czasie meczu, co mozna bylo zjeśc ( jak się ktoś posilał)
- jak z parkowaniem PRZY stadionie
-jak komunikacja miejska PO meczu ?
- no i wszystko inne co na "końcu języka"

Wszystkie relacje  można przesłać na mój mail    wildecki@yahoo.com 
 
Jak do tego będą jakieś fotki czy filmiki to będzie SUPER.
Postaram się zamieścić wszystko na blogu jak najszybciej.
Już teraz dziękuję za przesłane relacje   :-)

PS: Jest Info że będzie RETRANSMISJA o 22.20/w czwartek, na tv internetowej 
TUTAJ      http://wtkplay.pl/index.php
       Info jest,a czy będzie można oglądnąć czy nie przekonamy się na własnej skórze.

           

6 komentarzy:

  1. Anonimowy20:31:00

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:33:00

    P.S.
    Napisałem "nic wbrew Twej woli", w takim sensie, że niektórzy wolą pozostać niszowi, schowani, niezauważeni, nie przepadają za rozgłosem. Zdecyduj sam. Z doświadczenia wiem, że "moje reklamy" skutkowały i zawsze się ktoś znalazł:) 3maj się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chciałeś komentarz usunąłem, a wiadomość wysłałem na Twojego maila.
      Pozdrawiam
      Waldas

      Usuń
    2. Witaj Marcin
      Mam nadzieję że obrazki się spodobały. Wybrałem te które są zbyt seksistowskie i "niepoprawne" by je wrzucać na tym blogu. Dobrej zabawy życzę
      Waldas

      Usuń
  3. Goal Anonim11:52:00

    Witaj Waldas!
    Pewnie to juz troche ostygle, ale jak obiecalem, zrobilem rajd po ulicach eurolskiego Poznania, kamerujac co i jak.
    Niestety, pozniej wypadly mi wyjazdy i nawet, wyczerpanie limitu netu, tak wiec moglbym wyslac (60MB ... zreszta razy 1/2). Kwestia, jak masz pojemne konto na pojedyncza przesylke (np. max. 20 mb) bo nie wiem na ile czesci popakowac RARem. No i adresik jeszcze raz proszzzzz.....
    PS masz tego Skypa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Goal
      Już prawie straciłem n nadzieję... he he he No nieeee... luzik. Najważniejsze że będą MATERIAŁY do oglądania z Rodzinnego miasta. Cieszy jak cholera. Sprawdziłem na moim mailu wildecki@yahoo.com mam wielkość przesyłki max 25MB , a myślę że jak spakujesz po 20 MB będzie OK. Ja z tego Skype nie korzystam, jakoś zawsze tak "schodzi" że wole np. zadzwonić. Wiem, wiem.. to 21 wiek, ale jakoś nie mogę, nie chce mi się korzystać ze Skype. Kiedyś siedziałem tam "na okrągło" teraz myśl o przełączaniu "kabelków" w moim stacjonarnym wzbudza we mnie lenistwo. No i jakoś nie potrafię być "na czas pod prądem". Może kiedyś.. Pozdrawiam i czekam na przesyłkę
      W górę serca niech zwycięża Lech
      Najpiękniejsza jest Stolica Krainy Pomarańczy... :-)
      Może będziesz dziś na meczu z Żetysu?
      Waldas

      Usuń