Szukaj na tym blogu

środa, 25 lipca 2012

DRAMAT...... PODGORICA WYELIMINOWANA

Przyznaję.
Tylko moje "piłkarskie wygłodzenie" kazało mi oglądać mecz "Wielkiego Śląska", o awans do Ligi Mistrzów.
Mecz nie  bardzo emocjonował, bo ja Śląska nie lubię.
Co najwyżej serdecznie kibicowałem Czarnogórcom z Podgoricy. Nie im konkretnie, a bardziej przeciw Śląskowi.
Kibole Lecha złośliwe nazywają ich Kiepskimi (jakby ktoś nie wiedział to ci co z telenoweli Polsatu).
Ten zespół gra piłkę która powoduje szczękościsk od ziewania , albo w skrajnych przypadkach irytację nazywaną przez niejednych 'wkurwieniem".
Wiem że jest to wczesny etap przygotowań i tak dalej... Nie mogę jednak już ścierpieć wywalającego się co chwilę Gikiewicza , a potem "miękkich wrzutek Mili".  Jak tak pomyślę to Śląsk gra najgorszy futbol w kraju, a co za tym idzie udowadnia że można tak grając być Mistrzem Polski. Co napawa tylko zgrozą.

Przez chwilę, w czasie meczu, pomyślałem sobie jakby wyglądał tytuł " Śląsk Wrocław został wyeliminowany przez wymagającego rywala Podgoricę".
A potem zadałem sobie pytanie.
Czy zwrot "zespół zagrał anty-anty-futbol" znaczy że zespół zagrał bardzo dobrze?

Sam nie wiem dlaczego jestem takim masochistą, bo jeśli nielubiany zespół gra do tego słabo to oglądanie takich "występów" jest tylko stratą czasu.

PS Ciekawe w jak gównianym stanie była murawa na Stadionie we Wrocławiu. Ciekawe czy pismacy 'rzucą się" na trawę wrocławską czy Wrocław jest "pod parasolem" i "na fali".


               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz