Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 26 września 2016

RUTKOWSKI P. i MIODUSKI

Po kolejnym remisie ( o mało co bezbramkowym) w Extra Piast-Kiepscy ( 1-1) i uważnym szukaniu EMOCJI w tej "walce o życie w lidze" odpaliłem sobie Cafe Futbol ( PolsatSport).
To takie "odgrzewane danie" ,bo program był   25 września, w niedzielę.
Kiedyś oglądałem dość systematycznie tę audycję , ale w końcu jej "geriatryczność" ( Strejlau i Kowalczyk) oraz prowadzący Kołtun ( sorry...Kołtoń) dość dokładnie i sustematycznie mnie wynudzały więc porzuciłem Cafe Futbol.

Teraz jednak odpaliłem ,a to tylko dlatego, że w tej audycji wystąpili Mioduski (Legia) i Rutkowski Piotruś (Lech). 
Nie ,nie spodziewałem się wielkich objawień, a bardziej liczyłem  na jakieś ( choć jedno!) niewygodne pytanie zadane przez Kowalczyka ( dyżurnego "złego policjanta" w tej audycji).
W sumie nie  zawiodłem się na nim , bo potrafił kilka razy dość mocno "nie zgodzić się" z mądrościami Państwa Prezesowstwa.

Mnie osobiście bardzo rozbawiły żale Legii, że nie kupują w Polsce graczy bo... za drodzy i w sumie tacy sami są za granicą tańsi. A potem, że dobrzy zawodnicy za granicy są za drodzy, jednak dobrze mieć w drużynie takich 4-5 "wybitnych graczy". No odkrycie na miarę odkrycia Ameryki.

Do tego apele by WYCHOWYWAĆ . No tak, ale jak tak patrzę na DWUKROTNEGO ( 2015,2016) Mistrza Polski Juniorów Starszych-Legia , a w tym kontekście apele by dawać szanse "młodym z Legii" wystosowane przez Kowalczyka np dać szansę Kopczyńskiemu to śmiech mnie brał (Kopczyński 24 lata).
Do tego użalanie się Mioduskiego że "młodzi za wcześnie opuszczają klub , a nie są jeszcze ukształtowani" To mi po prostu wygląda już na bredzenie w malignie.
Z jednej strony nie mogą już podkupić "młodego talentu" ( bo przecież powinien się ogrywać w polskim klubie), a gdy mają szansę to "kradną" graczy ( przykład najlepszy-Krystian Bielik) by jak najszybciej ich "upłynnić" (Bielik "był" w Legii raptem 1 rok po odejściu tam z Lecha którego był wychowankiem).
Nie przykładając nawet palca ,by ich lepiej przygotować do startu " w poważny europejski futbol".
Mioduski chyba nie do końca śledził logikę i konsekwencję swoich "mądrości na temat  - tego co dobre dla rozwoju polskiego futbolu" i "się zapętlał" w swoich mądrościach.
I tu Rutkowski ( który mniej gadał) jawił się jako gość "za którego słowami idą czyny" ( spora ilość młodzieży w kadrze Lecha, wypuszcza z klubu "gracza ukształtowanego w klubie" - Linetty- dzis znowu zagrał kolejne 90' w meczu Sampdorii z Cagliari, ma swojego gracza -Gumny- w systemie ProJuniorSystem - jako JEDYNY KLUB w Polsce i niedługo do niego dołączy Bednarek!).
https://www.laczynaspilka.pl/federacja/pro-junior-system-pzpn-wchodzi-w-zycie

I jako ciekawostka- Mioduski przyznał że liczenie przychodów jako "miarki zamożności" co najmniej ryzykowne bo.... przecież Legia ma ogromne wydatki (koszty).






Te parę zrzutów co je dałem powyżej to aby dodać do wpisu nieco konkretów...  :-)
Ogólnie jednak... w audycji nic nowego, wszystko to wiemy. Miałem czas  obejrzałem program za Was.
Jednak nie będę tracił czasu na kolejny program i tego "wylewu słowotoku" nie polecam. 
Jeden Kowalczyk nie da rady mnie zaciągnąć do oglądania tego "nudziarskiego koncertu gadających głów".




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz