Szukaj na tym blogu

wtorek, 27 września 2016

KONIEC .... DYMBIEC

Sprawdziłem kilkanaście ostatnich statystyk "czytelnictwa" mojego bloga.
Od pewnego czasu spada na maksa ilość czytających "Lutę z całej edy".
Brak postów od Szanownego Czytelnictwa.
Wniosek prosty i oczywisty.
Czas kończyć.
Bo zmniejszająca się dramatycznie ilość czytelników/czytelniczek świadczy że blog najzwyczajniej nudzi.
A powiem szczerze... nudziarstwa nie cierpię. Postanowiłem więc zakończyć długoletnie pisanie , by ze szczętem "nie przejść do annałów" jako BLOG NUDY ,wymądrzania się I CYTOWANIA SAMEGO SIEBIE.
Czas na coś nowego, świeżego, zajmującego, odkrywczego. Widzę że formuła mojego pisania o piłce po prostu się "przejadła". Niech piszą inni.
Czyli coż powiedzieć ?
Dziękuję Wszystkim za uwagę i zapraszam do czytania innych blogów.

Oczywiście - szczególne podziękowania dla całej siódemki typerowiczów , którzy wytrwale "walczyli z nieprzewidywalnością Ekstraklasy".
Żeby jakoś elegancko zakończyć ten długoletni tasiemiec zacytuję starą dobrą mądrość "KONIEC JEDNEGO-POCZĄTKIEM DRUGIEGO".
A ja... z poczuciem dobrze spełnionego obowiązku przechodzę do historii.




10 komentarzy:

  1. Anonimowy06:42:00

    Nie no Waldas jaja sobie robisz ?

    OdpowiedzUsuń
  2. solo dostał odpowiedż na fejsie.

    OdpowiedzUsuń
  3. GollAnonim13:56:00

    Hmmmm... ja tam czytałem i pisałem.
    No szkoda, bo Tereska uwielbiała typerkę, a ja właśnie objąłem
    prowadzenie i przy okazji ją ;-)

    P-KoL

    OdpowiedzUsuń
  4. z żalem przeczytałem wiadomość o końcu :( Fakt, że ostatnio się nie udzielałem ale czytałem po cichutku prawie wszystko i typowałem dość systematycznie. Liczę, że to jednak taka Waldkowa ściemka i nie mówię żegnajcie tylko DO ZOBACZENIA !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GollAnonim16:57:00

      Nie godej, ino typej, typej... ;-)
      P-KoL

      Usuń
  5. Anonimowy22:24:00

    Typujemy dalej chyba co ?Górnik Łęczna - Lech Poznań 2
    Cracovia - Korona Kielce 1
    Śląsk Wrocław - Termalica 2
    Wisła Płock - Wisła Kraków 1
    Jagiellonia Białystok-Pogoń Szczecin x
    Ruch Chorzów -Zagłębie Lubin 2
    Legia Warszawa -Lechia Gdańsk x
    Arka Gdynia - Piast Gliwice 1

    OdpowiedzUsuń
  6. KoKosz12:55:00

    Jasne, że typujemy (tylko nie wiemy co zrobi z tym Waldek) :)))

    Górnik Łęczna - Lech Poznań 2
    Cracovia - Korona Kielce 1
    Śląsk Wrocław - Termalica x
    Wisła Płock - Wisła Kraków x
    Jagiellonia Białystok-Pogoń Szczecin 1
    Ruch Chorzów -Zagłębie Lubin x
    Legia Warszawa -Lechia Gdańsk 1
    Arka Gdynia - Piast Gliwice 1

    Walduś, proooooszę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Górnik Łęczna - Lech Poznań
      Cracovia - Korona Kielce 1
      Śląsk Wrocław - Termalica 1
      Wisła Płock - Wisła Kraków x
      Jagiellonia Białystok-Pogoń Szczecin 1
      Ruch Chorzów -Zagłębie Lubin 2
      Legia Warszawa -Lechia Gdańsk 1
      Arka Gdynia - Piast Gliwice x

      Usuń
    2. Górnik Łęczna - Lech Poznań
      Cracovia - Korona Kielce 1
      Śląsk Wrocław - Termalica 1
      Wisła Płock - Wisła Kraków x
      Jagiellonia Białystok-Pogoń Szczecin 1
      Ruch Chorzów -Zagłębie Lubin 2
      Legia Warszawa -Lechia Gdańsk 1
      Arka Gdynia - Piast Gliwice x

      Usuń
  7. Anonimowy23:45:00

    Cholerny świat,człowiek raz wyjedzie na urlop i co?!?
    A że się spóźniłem, to typuję ostatnie mecze:
    02.10 15:30 Cracovia Korona Kielce- x
    02.10 15:30 Śląsk Wrocław Bruk-Bet Termalica- 1
    02.10 18:00 Jagiellonia Białystok Pogoń Szczecin- 1
    PabLo

    OdpowiedzUsuń