Szukaj na tym blogu

piątek, 25 marca 2016

Mecz U-19 Polska - Irlandia Północna 2-1

Bardzo chciałem  oglądać ten mecz ( grali nasi młodzi lechici).
Niestety w powodzi transmisji nie znalazłem tej mnie interesującej

Turniej niby o awans do ME, a taki nieco "prowincjonalny".
Może mecz (ostatni) z Holandią ( to gospodarz i Holendrzy zawsze to klasa piłkarska) będzie transmitowany np  przez telewizję holenderską.

Znalazłem na stronie PZPN skrót z tego spotkania.
Wiadomo, skrót jak i statystyki, można nim swobodnie manipulować , ale cóż, trudno "z braku laku" i to dobre.
Tu link do skrótu na YouTube : https://www.youtube.com/watch?v=eGXEwcjutog

I poniżej fotka z gębami "braci kolejorskiej" z tegoż meczu ( to po strzale Gumnego i dobitce Świderskiego padła zwycięska bramka dla młodych Polaków).



Może Kolejorz powinien zainteresować się Świderskim? Młody, obiecujący z dużymi ciągotami ofensywnymi. Zwraca moją uwagę już od dłuższego czasu.
W meczu z Irlandią strzelił OBIE  bramki dla PZPN-u.

Kownacki pokazał się  bardzo dobrze tylko ... ta jego skuteczność.


2 komentarze:

  1. GoalHomicide21:41:00

    Jeśli już, to niedawno mówili w TV że... Świderski kibicuje Lechowi...
    Przy okazji: Wesołych Świąt, jak to mówią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goal
      Za życzenia serdeczne dzięki. I Tobie życzę Wesołego Alleluja ( najlepiej po odpowiedniej ilości Finlandii- u mnie już czeka 0,7 w lodówce).
      Generalnie Wielkanoc to wspomnienia z "odwiedzin grobów Pańskich" , żurek z białą kiełbasą i jajkiem oraz schowane przez Rodziców słodycze.
      Teraz to po prostu Wielkanoc , któraś z kolei.
      3M się Krzychu
      pozdr Waldas

      Usuń