Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 24 marca 2014

LENISTWO ATAKUJE

Żeby nie było... mecze w niedzielę oglądałem i dzisiejszy też.

Jakoś jednak i po porstu nie chce mi się pisać.

Sprawdza się to co przewidziałem PRZED rozpoczęciem wiosennej kolejki , że Ruch, Górnik i Wisła  "złapią zadyszkę".
Nie są zbyt mocne kadrowo, mają " nieco sfatygowanych wiekowo graczy" więc kryzys który przyszedł wcale mnie nie dziwi.

Dość "mocno" wygląda za to Zawisza i Pogoń. Przy czym bardziej wierzę w "moc" Pogoni, która i na laweczce" też ma czym "postraszyć".

Co do meczu Ległej... widziałem, wkurwiłem się, bo stawiałem na remis a ten remis "uciekł mi" bodajże w 92 minucie meczu.
Że "tęczowi" wygrali.. chyba  , z przebiegu meczu., nie powinno dziwić.
Tym bardziej ciekawie zapowiada się mecz sobotni, w Warszawie.
Co zauważyłem? Ich można "zabiegać". Trzeba "JEDYNIE" przetrwać napór poczatkowy, potem jest lepiej.
Pokazał to Piast.
Niestety, błąd, odpuszczenie i kiszka... przegrali.
Co ciekawe- Piast strzelał  4 razy/ JEDEN RAZ CELNIE (bramka Wilczka-10')
                     Legła strzelała 20 !!!!! razy/ celnie zaledwie 5 razy.
                     Legła - procent posiadania piłki  72%, dośrodkowań 33, 10 rogów (Piast 2)

Przypominam:
---   Jutro pierwszy mecz w el. U-17, Polska gra z Grecją.(może grać i Kownacki i Szubertowski).
---   Jutro też gra Bundesliga i ciekawie zapowiada się mecz Borussia Dortmund -Schalke 04 o 20:00.
To takie "derby Zagłębia Rurhry".. tradycyjna 'święta wojna".


2 komentarze:

  1. Anonimowy18:28:00

    Slyszałeś Waldek? Znowuż się Probierz honorowo podał do dymisji? Już mu to weszło w krew ha ha ha ha ha....
    Pozdro
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcin
      Mówiłem Tobie. Dla mnie to przerost "reklamy wirtualnej" nad treścią.
      No chyba jako tradycyjny ekshibicjonista "pokazał jaja".
      W Krakowie , Białymstoku i teraz w Gdyni to wiedzą. Kolej na następne miasta, powiaty i województwa.
      Swoją drogą ta jego praca to pasmo nieudacznictwa ( oprócz okresu w Jadze).
      Pozdr Waldas

      Usuń