Szukaj na tym blogu

piątek, 8 listopada 2013

LEGŁA POLEGŁA

Legia-Trabzonspor  0-2

Ostatnio nasłuchałem się wielu tak zwanych "wygibasów słownych". Tak wielu , że włączyła mi się "głupawka" i po meczu CWKS-u pomyslałem rozbawiony " No teraz Legia zdobędzie TYLKO 9 PUNKTÓW W DWÓCH MECZACH i dalej będzie miała szanse by wyjść z grupy"... ha ha ha ha

Na domiar w studio pomeczowych rozbawił mnie Aco Vuković mówiąc "przegrała drużyna, która była lepsza". i Urban w wywiadzie pomeczowym " Legia była zdecydowanie lepsza".

Odetchnąłem z ulgą .
Nie tylko Rumak "odleciał" również Turban stracił kontakt z rzeczywistością. No kochani... "po prostu jesteśmy super".. "zabrakło tylko bramek".... ha ha ha ha ha.
Piękne jest to "polskie zaklinanie rzeczywistości" i gadanie "Legia nie była zespołem gorszym".
Drobiazg.
Tylko Legła i w rozgrywkach LM i LE jest JEDYNĄ DRUŻYNĄ , która nie zdobyła === bramki, punktu !
Znowu pomyślałem głupio "Jak sczęśliwie się zdarzyło, że Lecha wyeliminował Żargilis. Powinni im postawić skrzynkę whisky"(to moje).
 Choć Bogiem ,a prawdą trudno będzie w przyszłości "poprawić rekord legionistów w grupie LE".
No fajnie słuchało się tych "słownych wygibasów" żeby udowodnić , że jest tak źle, że aż dobrze  (kolejna polska specjalność telewizyjna, szczególnie w Canal+). Bo przecież DZIĘKI PORAŻKOM Legia wie czego jej brakuje (Aco Vuković)... no nieee............. trzymajcie mnie !.

Co jeszcze?
= statystyki OFICJALNE  pomeczowe
   strzały  16/6
   celne     6/2  ( a według komentatora jest 8/2.. he he he)
   faule      15/16
   kornery  12/2
= ciekawostka - w czasie sezonu na 29 graczy legijnych  24 miało /mają  kontuzje.
= w czasie transmisji   Mielcarski mówiąc o grze CWKS -13 razy mówił BRAWO
= Legia strzeliła 2 bramki ze  spalonych

No i na koniec pozbierane z "pola" odzywki komentatorów
- (1'50' meczu)  to na razie Legia UTRZYMUJE SIĘ przy piłce
- (4')  mądry POCZĄTEK  Legii
- dlatego dzieli się piłkarzy na dobrych, bardzo dobrych i wybitnych (Mielcarski). Ciekawe w której kategorii mieści się Kotorowski, Ślusarski, Claasen.
- z tą techniką piłkarze Legii nie zawsze dają sobie radę (Mielcarski)
- dobry pomysł żeby uderzyć technicznie, tyle że strzał niecelny


No cóż. 
'Mocarz ligowy"  dramatycznie za słaby w rozgrywkach pocieszenia Europy, "pretendent-Lech" słabszy od drużyny 1 ligowej.
Przypominam - PRZED lipcem 2013 "przymierzano" obie drużyny do "piłkarskiej Europy".
Niezły żart.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz