Szukaj na tym blogu

wtorek, 15 października 2013

Mielony

Tytuł taki bo  w sumie nic się nie dzieje takiego istotnego w piłce i trzeba robić "przegląd tygodnia".
Co nie znaczy że akurat nie lubię mielonego. Taki dobry, z cebulką, buraczkami i pyrkami to niebo w gębie. Ale do rzeczy 

1.3 liga
Nasz zespół "2 Lech" wygrał 3-1 na swoim boisku z Polonią Środa. Z klubem "zaprzyjażnionym" z którym zupełnie niedawno grano mecz z rodzaju "Kolejorz na landach".
Tu walka o punkty więc mecz "na poważnie".
Wydawałoby się, że będzie pogrom bo Lech 2 wzmocniony:Pawłowskim, Arboledą, Murawskim, Ceesayem, Injaćem, Ślusarskim, a w 2 połowce wszedł Teodorczyk.
"Wzmocnienie" pewnie dlatego żeby "Panowie" sobie postrzelali.
Ja miałem mieszane uczucia. I wykrakałem.
Czytam "55`GOL. Polonia łapie kontakt. Z rzutu rożnego dośrodkował Tomkowiak, a Kowalski UPRZEDZIŁ Kotorowskiego i z bliska głową skierował piłkę do bramki. Lech II - Polonia 2:1.

Podkreśliłem część cytowanego tekstu bo mamy to co zwykle, czyli == rzut rożny, na boisku Arboleda, zawodnik gości UPRZEDZA Kotorowskiego i z bliska głową strzela gola ==. Ileż to razy przeżywałem ten scenariusz. Kotorowski spóźniony, liczący na innych, przymurowany w bramce, nie pomagający obrońcom ( a przecież wyskakują jest od rywali wyższy o ręce które może wyciągnąć w górę i  złapać piłkę)
Co gorsza, mimo że na boisku "Gwiazdy" to 2 bramki strzela "rezerwowy" Jakóbowski ( ma już tych bramek w III lidze 7).Bramka Teodorczyka to wykorzystany przez niego rzut karny.
Jak widać "wzmocnienia" papierowe.
Czy mnie to martwi? No nie bardzo. Uważam , że Kotor,Arboleda, Ślusarski,Pawłowski, Injać to po części "zgrane karty" a dla Murawskiego jest jeszcze " za wcześnie". Formę może odzyska gdzieś w 2 połowie sezonu.
 Znowu pokazał się Jakóbowski. Gracz o "charakterystyce" skrzydłowego. Przebojowy, dryblujący i.... STRZELAJĄCY BRAMKI. To co że strzela je w III lidze. To gracz któremu piłka "nie przeszkadza w grze" a zgodnie z moją teorią gracz strzelający bramki w 3 lidze będzie je dalej strzelał w Ekstraklasie. Może mniej, ale tego "instynktu strzeleckiego" nie straci.
Generalnie można napisać "z dużej chmury mały deszcz".

2. Pamiętajcie dziś o 17:30 mecz U-21 Turcja-Polska

3.Zabawny dowcip i melanż głupot
PRZED meczem Ukraina-Polska przeczytałem taki dowcip.
Dziś gra Anglia z Czarnogórą. Jeśli OBIE DRUŻYNY PRZEGRAJĄ Polska ma szanse na awans na MŚ... he he he.

Na stronie  90 minut 14-10-2013 20:11 przeczytałem:
 - "O godzinie 14:00 samolot z młodzieżowymi kadrowiczami wylądował na lotnisku w Antalyi, a później został przetransportowany do hotelu Mardan Palace. "
Rozumiem że piłkarze nie wysiadali i zostali wraz z samolotem przetransportowani do hotelu by nie narazić się fanatycznym tureckim kibicom.
 Można i tak.
Pytanie tylko czy nie wysiadając z samolotu zostaną przetransportowani na trening ,a potem na kolację i jak będzie w dniu meczowym.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz