Szukaj na tym blogu

sobota, 12 października 2013

BARDZO DOBRZE

Jak wiecie trzymam kciuki (od początku) za  kadrę Marcina Dorny.
Bardzo cenię tego gościa za pracowitość. Przypominam że prawie sam tworząc kadrę U-17 (tą co potem ugrała brązowy medal na ME  2012) dał radę przeglądnąc ponad 200 graczy z całej Polski, wtedy.
Tak samo i po tej kadrze U-21  widać,  że trener jest zasadniczą częścią tej kadry, a nie tylko "dodatkiem do gwiazd".
Jak powiedziałem, trzymałem kciuki, bardzo chciałem by wygrali, no i wygrali.
Nawet to że bramki strzelili gracze CWKS-u - Furman, Żyro nie ma  nic do rzeczy.
Cała ta grupa ludzi grała RAZEM. No może Bartłomiej Pawłowski zbyt "szalał' dryblując ( raz nawet skutecznie) po 4 Szwedów na raz , ale to było to. Pokazał że ta kadra to są nie tylko "biegacze" ale i "artyści".
Bardzo zależało mi żeby tu grał Milik i  ten mecz pokazał, że bez niego byłoby słabiej. Jest "opoką" z przodu. Jak nie lubię tego zwrotu "dobrze gra tyłem do bramki" to akurat z takiej gry Milika była wyłącznie sama korzyść dla drużyny.
Trudno po tym meczu wskazać kto był SŁABY. Byli troszkę lepsi, trochę gorsi, ale wszyscy grali dobrze.
Grali Kamiński ( pewnie, trzymał obronę na środku, tradycyjnie sporo piłek zagrywano do niego by je "pchał" z obrony do przodu co zresztą robił prawie bez błędu) Linetty ( akurat grał swoje wiec mieliśmy ruch, bieganie, wszędobylstwo, ambicję, dobry strzał, ale w sumie cały czas czekam na więcej!) no i na środku obrony grał też Golla.
Kto mi się podobał najbardziej? Szumski (Piast Gliwice)-Kamyk,Dziwniel ( gracz Ruchu Chorzów)- Furman,Żyro, Pawłowski-Milik.
Ciekawe czy do tej kadry "dołączy" Piotr Zieliński , Paweł Wszołek. Oj wtedy można by myśleć o dobrym wyniku na wyjeździe , w Turcji ,15 pażdziernika.
Jak widać ( co wielka rzadkość) Polska PROWADZI w swojej grupie.

Statystyki pomeczowe  Polska/Szwecja

strzały  20/12
celne  9/6
faule  10/14
kartki ż  1/5.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz