Szukaj na tym blogu

środa, 2 października 2013

11 NADJEŻDŻA

Postawiłem dziś na mecz CSKA Moskwa-Viktoria Pilzno  3-2

Jak niedawno ( przy ostatnich meczach 10 kolejki Extra) piałem o "festiwalu rzutów karnych" to dzisiaj mieliśmy widowisko ( parafrazując Monty Pythona) z pogranicza "Ministerstwa Śmiesznych Kroków".
Kto nie widział MŚK- przypomnę:"angielscy jajcarze" pokazywali gości chodzących bardzo dziwacznie, ale to tak bardzo,bardzo, bardzo dziwacznie.
W tym meczu TRZY bramki padły po kuriozalnych "wydarzeniach".

Mecz ( też ciekawostka) rozegrano (gościnnie)  na stadionie Zenita Petersburg (sztuczna trawa).
Leoiej zaczęli Czecho-Słowacy ( ta drużyna praktycznie NIE ma  obcokrajowców- sami Czesi i Słowacy). Już w 4' strzelili bramkę  . Ruskie wyrównali w 19' ( to ta pierwsza "inna inaczej" ) po rykoszecie i bramkarz w jedną i piłka w drugą.
Następna bramka była "normalna (piękna kontra, zagranie w "czeską uliczkę".. he he he czyli między czeskich środkowych obrońców i Honda strzela na 2-1 w 29').
Z meczu to prowadzenie nijak nie wynikało, bo Viktoria grała równorzędny futbol.
Ale od czegóż "montypythonowski traf" -w 78' obrońca gości podaje do bramkarza, z 10 metrów, piłka kula się, kula, kula, bramkarz Kozacik chce ją przytrzymać stopą a ta "przekulowuje się" jemu POD BUTEM ! 3-1.
Totalne piłkarskie jaja rodem z JUTUBA.
Ale to nie koniec, bo w 90' bramkarz moskwiczan Akinfjejew piąstkuje i trafia piłką w PLECY przeciwnika, piłka "idzie w górę", bramkarz rozpaczliwe próbuje jeszcze jej sięgnąć ale BLOKUJE GO WŁASNY GRACZ i Czesi strzelają głową bramkę z 2 metrów "do pustaka".
Powiem ,że dawno nie widziałem zbioru tak dziwacznych bramek w jednym meczu.
Oczywiście samobójcza bramka Viktorii na 3-1 będzie pewnie przebojem internetu, warto ją sobie poszukać.

Zastanawiam się czy oglądać "zmagania tytanów" czyli Bayern-MCity., a może ciekawszy ( bo niedługo PZPN gra z Ukrainą) jest mecz Szachtar-MUnited? A może Real-FC Kopenhaga?
Jeszcze "decyzja nie dojrzała"  ;-)

W tzw "międzyczasie" środowe sumowanie "dorobku" naszej "małej Eki"po 10 kolejce Extra.

1. Teresa (brawo) = 30+5=35                                                                                 
2. Goal = 31+3=34                                                                                              
3. piotrxxx = 24+4=28                                                                
4. waldas+4,PabLo+3,solokks+3 = 27                                  
5. Marcin+2,Mefju+2= 26                                                  

Oj Panowie ........."odjeżdżają" nam Tereska i Goal.

Mamy okazję się poprawic typując 11 kolejką która "idzie" TAK ---

Zawisza-Korona   1
Śląsk-KGHM      1

Jagiellonia-Cracovia   2
Pogoń - G.Zabrze  1
Podbeskidzie- Lech  2

Wisła-Legia  x
Widzew-Lechia  2

Piast-Ruch  x




10 komentarzy:

  1. Zawisza-Korona x
    Śląsk-KGHM 1
    Jagiellonia-Cracovia 1
    Pogoń - G.Zabrze 2
    Podbeskidzie- Lech x
    Wisła-Legia 1
    Widzew-Lechia x
    Piast-Ruch 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj piotrxxx
      Na razie jest nas DWÓCH. Może tak zosytanie i dzięki temu podreperujemy swój dorobek ? He ha ha ha ;-)
      Szykuje sie na tę kolejkę bo potem dłuuugo nic a tylko "sromota" po laniu na Ukrainie i w Londynie.
      Ciekawe jak teraz Rumak poradzi sobie z tą dużą "stajnią". Czasem od przybytku głowa może rozboleć a w szatni skwaszony Kotor-Firana , skrzywdzony kiedyś Injać i kręcący nosem Maniek Arboleda. A pomocy Reissa znikąd nie widać! Ciekawe jak się wiedzie Djurdjevicowi i co tak naprawdę w klubie robi Reiss?
      No ale mimo że to ciekawe to "nie mam mocy sprawczej". Po prostu jestem za daleko.
      Pozdr Waldas

      Usuń
  2. Goal Anonim11:57:00

    Widzę. że tym którym nie idzie, ubywa MOTYWACJI. Załamują się, tracą Wiarę....
    Jest na to DOBRA RADA! (i sprawdzona)
    TU POTRZEBNA JEST REFORMA, a myślałem o niej już od dawna...
    Wymyśliłem ją mniej więcej tak. OTÓŻ....
    Podzieliłem (zasadniczo) typerkę na 30 rund, po których zdobyte punkty podzieli się na dwa (czyli pół)
    Pózniejsze 7 kolejek extra będzie dodatkową szansą dla "marudnych" by podgonić naszą... "POWER COUPLE".
    Oczywiscie, w takowej sytuacji staje się oczywiste, ze suponowana Finlandia (mnie to akurat "mówi cos")
    będzie miała większy ciężar... nie tylko gatunkowy, ale i... pojemnosciowy.
    CZYLI... pomnoży się ja na dwa (bo wejscia "na jeden" kosztują drożej!

    A teraz zajmiemy się meritumem...

    Zawisza-Korona 1
    Śląsk-KGHM x

    Jagiellonia-Cracovia 1
    Pogoń - G.Zabrze x
    Podbeskidzie- Lech 2

    Wisła-Legia x
    Widzew-Lechia x

    Piast-Ruch 1

    PS a "niektórym" chciałbym przypomniec słowa (Węgrzyna zresztą) że...
    FUTBOL TO MĘska gra, a babom to siedzieć w kuchni, abo co...

    PoZdR-KoL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GOAL
      Ciekawa ta nasza Wiara w Lecha. Też typowałem ich wygraną, ale przypominam. To że piłkarz zdrowy nie znaczy że w formie. W ogóle ciekawy jestem jak teraz zostaną potraktowani "rezerwowi" (czyli w większości tzw "młodzi).
      Pozdr Waldas

      Usuń
  3. Anonimowy14:02:00

    Takie to typy wymyśla się przy garach:)

    Zawisza-Korona x
    Śląsk-KGHM 1

    Jagiellonia-Cracovia 1
    Pogoń - G.Zabrze x
    Podbeskidzie- Lech 2

    Wisła-Legia x
    Widzew-Lechia 2

    Piast-Ruch 1

    Pozdr Tereska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresa
      Wiesz że ja w piłce stawiam na pragmatyzm: czyli skuteczność. Jak to jest metoda by przy garach DOBRZE TYPOWAĆ to jestem zainteresowany. W końcu sam lubię dobrze zjeść, a ponieważ lubię to i nieżle gotuję.A tak w ogóle to mój znajomy Rafał Niewiarowski (właściciel usteckiej knajpy-Dym Na Wodzie) znalazł się w przewodniku "100 najlepszych restauracji w Polsce". Byłem tam, jadłem i wódkę piłem. Ceny jak na tą jakość żarcia... przyzwoite a i widok z lokalu na plaże i morze. Polecam.
      Pozdrawiam Waldas

      Usuń
  4. Zawisza-Korona 1
    Śląsk-KGHM 1

    Jagiellonia-Cracovia 1
    Pogoń - G.Zabrze x
    Podbeskidzie- Lech 2

    Wisła-Legia 2
    Widzew-Lechia 2

    Piast-Ruch 1

    OdpowiedzUsuń
  5. Mefju
    Załapałem, wpisałem.. gdzieś nam się solokks zawieruszył.
    Mnie trochę niepokoi że piotrxx postawił na remis.....
    pozdr W.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawisza-Korona za pozno ale nie postawiłbym wygranej Korony
    Śląsk-KGHM 1
    Dopiero sie zaczął wiec mam nadzieje ze mi Waldas zaliczysz :)
    Jagiellonia-Cracovia x
    Pogoń - G.Zabrze 2
    Podbeskidzie- Lech 2

    Wisła-Legia 2
    Widzew-Lechia 2

    Piast-Ruch 1
    Sorki za poślizg :) pozdro dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No witaj
      Co to znaczy poznanska solidność na emigracji.. he he he
      To my som w komplecie a co do wygranej Korony to pewnie nikt nie postawiłby na nich złamanego grosza, a u proszę. Co do Śląska to oczywista, zaliczam i chyba trafiłeś bo juz prawie koniec i jest 2-0 dla nich.
      Pozdrawiam Waldas

      Usuń