Szukaj na tym blogu

niedziela, 7 kwietnia 2013

NIEDZIELA NA GŁÓWNYM (w Ekstraklasie)



Korona –PGE  1-0
Tu za wiele „brazyliany” nie można było oczekiwać.
 Co najwyżej odpowiedzi na pytanie: czy PGE da rady?
No nie dali rady choć remisik był w ich zasięgu. Taki remisie 1-1 na przykład.
Okazało się że Korona jest „deczko lepsza” ma nieco więcej piłkarskiego szczęścia i wygrała.
Mecz taki sobie.
Ozdobą  tego meczu nie była bramka, ale interwencja Zubasa w 45 minucie.
Pisałem, że Janukiewicz (Pogoń) miał interwencję kolejki i dalej to prawda , ale i Zubas pokazał „kunszt bramkarski” na 2 miejsce w tej kolejce.

 Statystyki Korona/PGE mowią o meczu wszystko:
Strzały   17/5
Celne  6/1
Posiadanie  piłki 57% / 43%
Faule 17/25  przy czym często jakoś sędzia „nie widział” fauli Korony (np. na Madeju!)
Żółte  3/2
Czerwone  0/1

Komentatorzy :
- ciało w ciało, był przyklejony do obrońcy PGE

- Korzym tutaj świetnie gra ciałem

- koncert gry tyłem do bramki Maćka Korzyma

Wisła-Piast  1-2
Oglądałem tylko 1 połowę (przyszli goscie).
Moje wrażenia?
Nie mam wrażeń , a za mnie grę opisał w 1 połowie komentator p. Węgrzyn mówiąc Wisła miała taki dobry fragment  , 5 MINUT w tym meczu.
5 minut? Strasznie mało.
 Potem tradycyjnie czyli- długa z obrony na Genkowa, albo dryblingi Małeckiego/Iljewa i dorodkowania Kosowskiego tak 50/50 udane.
Powiem tak.
Kiedy przeczytałem ,że Piast w końcu wygrał szczena mi opadla i jak najprędzej muszę zobaczyć jak padły te  2 bramki dla Piasta ( w końcu grają niedługo u siebie z Lechem) !
Liczyłem ( przecież Piast nie strzelił KARNEGO!) jednak na remis, bo przecież Wisła grała przyzwoicie i to u siebie.
Zaskoczenie tym większe, a Wisle rozpaczliwie pozostał tylko Puchar Polski.
Taka jest prawda.

Komentatorzy w normie:
- Ivica Iljew zwiódł zwodem rywala

- niechlujnie wyrzucony aut

- nawet jak nie dotknął go tak bardzo… żółta kartka się należała

- to są takie DELIKATNE faule…. może bolesne…. (niezastąpiony Kaziu Węgrzyn)
No i PRZEDMECZOWA ( wręcz wizjonerska) odzywka Węgrzyna : " ..poprzedni skład Wisły, to ta gra była nieco "kulawa"... he he he he, nic dodać nic ująć. Teraz także gra była cokolwiek "kulawa".

Co do Piasta. Bardzo podoba mi się to co gra Podgórski. Po mojemu to jeden z najlepszych polskich, ligowych pomocników ( obecnie, tu i teraz).
Bez niego Piast straciłby 50% swojej wartości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz