Szukaj na tym blogu

czwartek, 17 listopada 2016

QUIZ O LECHU spróbujcie swoich sił

Rzadko sie zdarza bym pisał na blogu 2 razy dziennie.

Dziś jest TEN dzień bo i okazja "grzeczna".
Znalazłem (przypadkowo) quiz na temat Lecha.
Przyznam, że jak pytania z "najnowszej historii" Kolejorza były "bułką z masłem" to te z "zamierzchłej przeszłości' sprawiły mi sporo problemów.

Jak zwał tak zwał "podszedłem do ciężaru" sam ciekawy jaki dam radę "wykręcić" wynik
Poszło "po japońsku czyli jako/tako".

Jak napiszecie ile to Wam wyszło "procent wiedzy" to bez bicia powiem ile to ja "nabiłem".
Powiem tyle że byłem blisko 50%.

     TUTAJ LINK DO QUIZU

http://www.gloswielkopolski.pl/quiz/pytanie/1,2686,quiz_o_lechu_poznan_sprawdz_czy_jestes_prawdziwym_kibicem,n,q,t.html

5 komentarzy:

  1. Anonimowy10:38:00

    72%, co uwazam za wynik slaby, jestem kibicem kolejorza od 1972, moj pierwszy mecz to byl pierwszy mecz lecha po powrocie do 1. ligi, z legia:) maly bylem wtedy a na mecz wszedlam « na tatusia"

    OdpowiedzUsuń
  2. GollAnonim17:22:00

    A juz sie cieszylem, bo mialem rowno 60%.
    Sek w tym, ze gdybym byl w Polsce pewnie wiedzialbym duzo wiecej..
    P-KoL

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:22:00

    PabLo:
    72% prawidłowych odpowiedzi
    bida z nędzą, a pytanie o Kotora w Lechu mnie dobiło.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Panowie
    Wsyd sie przyznać, ale ja "ukręciłem" 48%.
    Wniosek prosty, WIEDZA PRZESZKADZA... he he he
    No nie żartowałem. Szacunek dla tych co mieli 72%. To dobry wynik bo niektóre pytania naprawdę trudne.
    Zabawa jednak przednia i może gdzies , kiedyś, znajdzie się następny Quiz o Lechu.
    Pozdrawiam tych co im się chciało... he he

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12:06:00

    Żenada , wstyd sie przyznac ale 28% na pocieszenie nie jestem z Poznania , niektóre pytania dla mnie to kompletna fantazja i ona niosła przez większosc quizu ;)

    OdpowiedzUsuń