Szukaj na tym blogu

piątek, 25 kwietnia 2014

LECH WYGRYWA - w sparringu

Lech-Wisła  3-0
Widzów  19 105 (myślałem, że będzie więcej, tak z 25 000).

Kiedy czytało się ilu jest kontuzjowanych graczy w Wiśle to mecz  mógł mieć TYLKO jednego faworyta.

Teraz będzie dokumentacja  spotkania......obrazki .... po kolei





W czasie tego meczu miałem dziwne myśli
1 - kiedy było 2-0 pomyślałem " czy nie za wcześnie i nie za łatwo to się wszystko dzieje"
2 - potwierdziło się kiedy Guerrier "załatwił' swojego kolegę (Szewczyka) że to gracz który nie zawsze wie  co się dzieje na boisku.
3 - wydarzeniem tego sparringu  14 żółta kartka Burligi. Jakoś nie umiem docenić gracza który "łapie tyle kartek".


Strzelali (czerwono= pudła)

Teo     7' 28' 42' 58'
Linetty  10'  54'  86'
Hama  78"  80'
Pawłowski  35' 60'  72'
Trałka  48'
Claasen  53'

Moje oceny -- od  0-6
Kotor - bez oceny, praktycznie nie miał strzału celnego na bramkę

Kamyk, Wołąkiewicz, Możdżeń - 4
Kędziora - za łatwo dawał się ogrywać Sarkiemu - choć w 1 połowie ofiarną interwencją uratował Lecha przed stratą bramki. Nie jest to jego pozycja więc... trudno oceniac - 3

Hamalainen  - 5
Linetty - straszne pudła! Na jego pozycji wymagany jest DOBRY strzał z dystansu. A on w meczu nie trafił w bramkę, mimo że miał dobre kutemu okazje, do tego debilna żółta kartka (7) w 90" meczu, po co? - 3
Trałka - ten gra tą swoją "siermięgę" , gra jak gra. Ocenę obniża  beznadziejna strata w prostej sytuacji i potem żółta po ratunkowym faulu  - 3

Pawłowski - najsłabszy w Lechu, beznadziejne wybory, zaplątany w akcje bez sensu, nadużywa dryblingu, plus spierdolona 100% w 60" i niemiłosierne pudło w 72'. Na tle rywala grającego słabo aż nadto zmarnowanych piłek! == 1
Claasen - tu najlepiej oddaje jego grę powiedzenie "dobrymi chęciami piekło wybrukowane". Jakbym widział Kubę Wilka. A rywal był ( patrz wyżej)...- 2
Lovrencics - był na boisku nawet nie kwadrans a ugrał więcej niż Claasen i Szymek. - 4
Formella - bez oceny, choć dał niezłą zmianę

Teo - tą swoją czwórę zainkasował!- 4 

Co o Wiśle?
Aż mi ich było szkoda. Było widać, że czekają aż sędzia się zmiłuje i odgwiżdże koniec meczu.
ZERO  CELNYCH STRZAŁÓW na bramkę Lecha -  nie wymaga komentarzy.



3 komentarze:

  1. Goal "The Outcast" Anonim09:20:00

    Możemy zrobić inaczej bo też mam swe od-autorskie pomysły.
    W Polsce (a zwłaszcza w Poznaniu) wszystko opiera sie na WIARZE, a i czas
    ku temu dziś sposobny, jako że ociemniały naród i cała lewica ma dziś swoje igrzyska.

    CO DO MNIE w związku z tym:
    ja poniekąd gram dalej bo i tabelka typerów (od Tereski z pracy) jest co tydzień donoszona i wypełniana.
    Oczywiście wpisuję swoje typy bo chcę wiedzieć, kto naprawdę był najlepszy (a nie pod stolikiem ;-)

    Tak dla przykładu podpowiem, że mam 4 trafne, jak Ty i PiotrX, podczas gdy Teresa ma ino dwa.
    I jak mówię że mam to... mówię!

    Mogę ci po kolejce (jade na 2 dni do Szczecina i Połczyn Zdroja) zapodac cos w stylu:
    1 1 1 1 x 1 1 x i zrobisz co zechcesz.
    Możesz mnie liczyć oficjalnie lub dla kolorytu, wszak niesmak pozostał i wiele se musi myśleć ;-)

    P-KoL

    PS to sędziowanie na Legii to było prawdziwe mistrzostwo świata.
    Juz sie nawet nie krepuja....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GOAL
      Ten blog z zasady - "każdy robi co chce". Chce typować... bierze udział. Nie chce,tylko czyta albo nie czyta. Pewnie tych nieczytających większość tak z ponad 3 miliardy !!!! Więc złudzeń co do "wielkości bloga" nie mam. Ot, lubię piłke i sprawia mi przyjemność jak ktoś chce podzielić się tą pasją. Ot po prostu, bez dorabiania do tego filozofii.

      Co do meczów.
      Nawet nie skomentują sędziowania w Warszawie, bo i tak dawno powiedziano " Legia ZASŁUŻYŁA na Mistrza" więc gadanie to tylko gadanie a okólnik i tak wydany, wdrażany w życie. Szkoda mi tylko Stokowca (onegdaj) czy Tarasiewicza. Ludzi silnie zaangażowanych i jak widzę mających duże poczucie sprawiedliwości "boiskowej".
      No cóż... Legia MUSI WYGRAĆ.... i tyle.
      Pozdr Waldas

      Usuń
  2. Goal "The Outcast" Anonim18:24:00

    No to przeca ci podałem,,,
    Ja i PiotrX mamy 5tke, Ty 4 , Tere 3...
    To Ty mozesz uznac ( a niby po co mialbym oszukiwac) albo i nie.

    P-KoL

    OdpowiedzUsuń