Szukaj na tym blogu

sobota, 8 listopada 2014

PRZERWA

 

      



2 komentarze:

  1. GoalSuicide08:18:00

    No, wreszcie się zamkłeś! ;-)

    P-KoL

    PS to do mnie się dzwoni, ja na jestem na kartę (do gwiazdki)
    Przy okazji: właśnie opuszczam zamglonyu Poznan i pędzę do Szczecina
    a tam już czekajo Teresita i Legiunia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GOAL
      Obecności na meczu z Legiunią i widoku smętnych gęb "CWeLów" tylko zazdrościć!
      I tego płaczu, że "Legię krzywdzą sędziowie" to po prostu miód malina!
      A co do przerwy. Powiem Tobie .. zauważyłem spadek "oglądalności" więc na razie myślę dlaczego. Jeśli coś się zrypało, znudziło to naturalna kolej , że trzeba po 2 latach "wypacania wpisów" zastanowić się " czy dalej to ma sens"?
      Bo przecież to nie pamiętnik a w założeniu żródło wiedzy o lidze, Lechu ,a czasem i o innych "piłkarskich eventach".
      Może konkurencja oferuje krótsze, szybsze metody dotarcia do klienta. Może Twitter z formą "dwuzdaniową" to jest to?
      A mnie się po prostu coś tam wydaje, gdy "wiek pary" dawno już minął?
      No cóż... znalazłem się na rozdrożu pisaniny.....
      pozdr W.

      Usuń