Szukaj na tym blogu

czwartek, 30 sierpnia 2012

TYPERZY, i inne tematy.. jest co czytać !

1// --                           A jednak spiąłem się i "wyczyściłem" typerkę

Startujemy do 3 kolejki z następujących pozycji

1. solokks = miał 5 dorzucił 4 razem 9 i prowadzi                                                                               
2. Mefju=4+4=8 co za regularność!                                                        
3. Marcin i piotrxx=4+3=7                                            
4.Pablo i ja=3+3=6                                                 
5.KolAnonim który ni
e punktował= 2+0=2 ,ale jeszcze można podgonić!
Jak widać solokks wziął się poważnie do roboty i nie oddaje prowadzenia.
No to sprawa załatwiona i wiemy "z kim śpimy".

2// --     Przed meczem Legii z Rosenborgiem przeczytałem wypowiedź tego kutasa Kucharskiego

 "wygrana Legii potrzebna jest polskiemu futbolowi". Przeczytałem i pomyślałem " facet ogarnij się z tym promowaniem i wciskaniem ,bo przecież jesteś posłem na Sejm , a jako taki nie powinieneś babrać się w tej robocie".
Wygrana potrzebna jest Legii by sprzedać kilku swoich graczy, których nie promuje się w eliminacjach, a promowałaby w rozgrywkach grupowych LE. Po co więc tu wstawiać nadęte stwierdzenia że "awans Legii potrzebny polskiemu piłkarstwu". Potrzebny na bank Panu Kucharskiemu który "prowadzi" w firmie "Eurosportmanagement GmbH (razem ze wspólnikiem z Niemiec p. Bethelem Maikiem) następujących graczy: Lewandowski,Wolski,Jodłowiec,Żyro,Kucharczyk, Kosecki.
Dodając 2 do 2 czyli poseł na sejm z PO plus Legia plus konkretny i liczony w euro interesik to jego słowa "o potrzebie dla polskiej piłki awansu" są aż nadto zrozumiałe. Powinien może powiedzieć :" awans Legii potrzebny jest mojemu biznesowi".
 Więc bez ściemniania. Czy Legia awansuje czy nie i tak nic to nie zmieni w sytuacji polskiego futbolu, tak jak niewiele zmienił (patrz efekty Euro 2012) awans wcześniejszy Lecha czy w zeszłym sezonie awans Wisły+Legii.
Bujać to my, ale nie nas.
Kucharski  powoli robi się "personą non grata". A to procesuje się z Lechem, a to już nie chcą go widzieć i słuchać w Dortmundzie (patrz wypowiedzi Watzke i Kloppa).
Osobiście jak widzę ten jego "szczękościsk" i cedzenie słów przez zęby to mnie cholera bierze.
No i do tego to-- poseł a pracuje jako menadżer (ostatnio "pomagał' w przenosinach Jodłowca z Polonii do Śląska o czym szeroko pisała prasa).
Jak mi wiadomo na czas kadencji poseł nie może prowadzić działalności biznesowej. A tu proszę -- Pan Poseł Kucharski z ramienia PO jednak może.
Czyli Ziemia jest jednak  PŁASKA!

3// ---                             Wieczorem mecz Rosenborg-Legia

1 "połowina"

Sędzia nie widzi ręki Łukasika w polu karnym a Legia mając "pół okazji" strzeliła bramkę (Ljuboja).
I po 1 połowie jest 0-1 .
Zeby było "żywo" to już teraz cytaty z komentatorów:
--"Urban mówi że w lidze nie ma po kogo sięgać (chodzi o zmiany w czasie meczu) bo kadra jest wąska"  A to niespodzianka bo ma 29 graczy,chyba najwięcej w lidze!
-- "Ta akcja w kontekście zalążku.."Moja ulubiona odzywka z 1 połowy :-)
-- "Tu musimy ganić takie DELIKATNE DEMOLOWANIE STADIONU przez fanów Legii".
Też niezłe , a nawet bardzo niezłe!

Czyli nic nowego: dowieziono bydło z Warszawy!

2 połowa

Żyro bez sensu fauluje, dośrodkowanie z wolnego (typ= Mila mięciutko) i bramka wyrównująca.
Jest 1-1.
No i koniec meczu bo 2-1 i Legia "miała, gdyby, jeśliby, coby było jakby"

A komentator (Mateusz Święcicki którego serdecznie za pierdolenie nie lubię) serwuje:
-- "Bożek Doczkal kopie prawą nogą, a niedaleko jest Holm więc jest możliwość uderzenia drugą kończyną"
-- "To było niezłe rozwiązanie ,co prawda niecelny strzał (Saganowskiego) ,ale upłynęło trochę czasu.."
-- "Iversen, już widać ząb czasu na jego obliczu"
-- "Ljuboja to nie jest przyjemny zawodnik DO KRYCIA"... HE HE HE to moje ulubione. Przyznam że nawet nie próbowałbym go kryć, generalnie wolę "kryć" piękne kobiety... he he he.

 Po meczu przeczytałem ze zdumieniem co powiedział trener Urban cyt "Na tym etapie rozgrywek Ligi Europejskiej tylko ambicja i zaangażowanie to za mało. Mamy w składzie zbyt wielu młodych piłkarzy. Sam Danijel Ljuboja nie wystarczy.' I powiem tak:szczena mi opadła na to "ściemnianie". Dlaczego? Policzyłem sobie jaka była średnia wieku drużyny Legii, tego składu który wybiegł na boisko w Trondhaim.
Wyszło mi że średnia wieku tej jedenastki była... 28 lat! Nijak nie można nazwać takiej drużyny "młodą drużyną". Wychodzi jak szydło z worka, że na naszym zpyziałym podwórku tacy gracze jak Furman, Kosecki, Żyro i im podobni "akademiowicze" to nie "gwiazdy" ale "siusiumajtki". Ciekawy jestem która z polskich drużyn ligowych "się zepnie" i pokaże że Legia to "wirtualna i  gazetowa potęga"., której nie pomoże dobry bramkarz.

Hannover-Śląsk

Tu jasna sprawa. Mamy już 5-1 (i 2 bramki Sobiecha).
Śląsk "zafasował" od Niemiaszków 10 bramek w 2 mecze.Pięknie, pięknie i regularnie.
Nasz kochany MISZCZ Polski.




                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz