Szukaj na tym blogu

środa, 15 sierpnia 2012

LIGA ZA PROGIEM

Ponieważ zbliża się początek rozgrywek T-Mobile Ekstraklasa sezonu 2012/2013 wstawiam kompendium wiedzy o zespole Lecha.
Stan na dzień dzisiejszy. Dla kiboli Lecha , mam nadzieję, będzie to materiał do przemyśleń przedekstraklasowych.
































Kolorem CZERWONYM "wytłuszczone" rubryki  , gdzie brak danych.
Średnia wieku całej 24 osobowej kadry   to 23,92 lat
Średnia wzrostu zawodników "z pola'      to 181 cm.

Przy okazji apel.
 Jak ktoś zna boiskowe "przezwiska" piłkarzy , których ja nie znam, proszę o ich podawanie.
Ja ostatnio znalazłem następujące "ksywki", nieco złośliwe, nadane po "wpadkach" Kolejorza:
Arboleda-   Manuela
Henriquez-  Luisa
Możdżeń-   Możdżonek lub Możdżonkowa

Zapraszam także ,JUTRO, do rozpoczynającej się zabawy w typowanie wyników rozgrywanych spotkań Ekstraklasy.

A także do klikania w ANKIECIE   na dole strony z typowaniem miejsca jakie zajmie Lech na koniec tych rozgrywek.(ja obstawiłem miejsce 5 z tendencją spadkową do miejsca 
 7).

                               

3 komentarze:

  1. Anonimowy11:30:00

    No Waldek, czekam aż skrobniesz coś o meczu z Estonią. Ale widzę, że Ci na dobre chęci odeszły. Ja tam jestem spokojny. Przywykłem do amplitudy nastrojów. Dajmy Fornalikowi czas. I tyle. Wczorajszy mecz pokazał, że Smuda jednak nie zostawił nic dla swojego następcy. He he he. Czyli bełkotał - od początku do samego końca.

    Oto typy na 1. kolejkę (bo to dzisiaj miało być):
    Pogoń - Zagłębie 2
    Piast-Górnik 2
    Jagiellonia-Podbeskidzie 1
    Widzew-Śląsk X
    Lech-Ruch X
    Wisła-Bełchatów 1 !!!!
    Legia-Korona 1
    Lechia-Polonia 1

    Pozdr.
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj
      Co można napisać? Niewiele.
      Mecz o czapkę śliwek. Lewandowski zagubiony i mający masę strat. Reszta- na remis. Pozytywne zaskoczenie Wawrzyniak.
      Sobiech -"niewidzialny". W zestawieniu w którym wyszli na mecz ( za Sobiecha może Piech!) całkiem niezła drużyna.
      Jak "jakość drużyn klubowych" weryfikują eliminacje do LE i Lm , tak jakość tej reprezentacji zweryfikują mecze eliminacyjne do MS w Brazylii. Mecz z Estonią po prostu ODBYŁ SIĘ.

      Usuń
  2. Goal Anonim12:56:00

    Poza Mozdzonkiem wymyslilem jeszcze Mozdzera... (co wiesz co on jest ;)
    P-KoL

    OdpowiedzUsuń