Szukaj na tym blogu

piątek, 17 sierpnia 2012

NIE WYBRZYDZAĆ !

Naczytałem się biadolenia nad losem polskiej piłki i że Ekstraklasa jest po prostu CHUJOWA.
Ekstraklasa to jest jednak droga ku "lepszym rozgrywkom". To 30 spotkań które trzeba zagrać.
Meczów lepszych i gorszych. Na razie "czarnowidztwo" w modzie.
Ja nie zrażając się przysiadłem fałdów i obejrzałem w piątek obydwa mecze

Pogoń-KGHM
Tu zaskoczenie. Faworyzowany zespół poległ bez dwóch zdań. 4-0 w dupę to musi boleć. Na dokładkę bramkę lubinianom strzela wywalony z tej drużyny Mahamadou Traore. Piękna zemsta. O meczu można pisać różnie, ale co 4 bramki to 4 bramki. Są bramki, jest zabawa.
Najlepszym graczem na boisku 38 letni Edi Andradina, strzelający do tego super bramę z wolnego!
Zagrał Wojtek Golla. Jak to defensywny pomocnik. Odbierał, walczył, Mieścił się w "średniej skali ocen meczowych".

Piast-Górnik
Bądźmy szczerzy. Górnik był lepszy. Miał tyle "setek" że kiedy w końcu strzelił zwycięską bramkę pomyślałem "nareszcie".
Zaskoczeniem była obecność na boisku Nakoulmy "sprzedawanego" do Niemiec, Francji, Rosji a nawet na Ukrainę.Niby byli chętni, a Nakoulma wybiegł w barwach Górnika. "Pokazał się" też (nielubiany) Sewerin Gancarczyk (czyli Garnek). Nic nowego. Dośrodkowania "na trzecie piętro" i "po szybach". Raz dał się ograć jak dziecko i... dośrodkowanie.....i bramka dla Piasta (Zganiacz). Skąd my to znamy?
Ostrzyłem sobie zęby na występ w barwach Piasta Świerczoka. I się przeliczyłem bo nie zagrał ani minuty. Dlaczego? Nie wiem.

Na marginesie -- przeczytałem że słynny "Pączek czyli M.Iwański będzie grał w.... 2 lidze tureckiej. No piękna kariera."

Przed meczem Lecha trener Rumak dostaje... kredyt zaufania od prezia.
 Suuuuper.Ja dalej dumam nad napastnikiem. Nie mogę pojąć dlaczego grywa Bereszyński, który nawet w MESA (bo to typ "ślusarski") nie strzelał za wielu bramek, a Wolski (8 bramek w MESA) kisi się na ławie.
Nie mam żadnych sentymentów. Napastnik to bramki i bawi mnie pieprzenie Rumaka że napastnicy "muszą odblokować sie w swoich głowach "i że "kiedyś i Ślusarski i Ubipipa strzelali dużo bramek". No i mamy słynne słowo KIEDYŚ tak w polskiej piłce popularne jak słowo GDYBY.
Poddaję pod rozwagę że bramki strzela Wiktor Bagiński ( 2 w meczu z Łotwą ) oraz to że 15 letni napastnik Dawid Kownacki grywa już w drużynie MESA (np sparring z Górnikiem Z.) a także został powołany do kadry U=17 !!!
Tu nie ma co się pierdolić w tańcu tu trzeba stawiać na tych co mają "strzelectwo we krwi" a nie na jakichś "wyczynowców za dychę" co mają zakute, zablokowane łby.

SORRY obrazków brak bo są jakieś "przepały" na bloggerze i na razie nie można wstawić załączników....
                                                  :-/


                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz