Szukaj na tym blogu

niedziela, 26 sierpnia 2012

NUDY PANIE NUDY

NUDY

Śląsk-Korona 2-0

Wiele razy pisałem, że nie lubię jak gra Śląsk. Dziwaczny mistrz i dziwaczny trener. Nielubiani ostatnio przez media, zresztą niezbyt zasługujący na uwagę.
Ciekawy byłem Korony.
Niestety ten sezon może być smętny dla kielczan. Dużo tych "niestety".
Bo jak tu szanować zespół który zdobywa obydwa swoje gole z karnych i potem gra całą 2 połowę w 11 na 9 i nie umie "wdusić bramki" przeciętnie grającemu rywalowi.
To o Śląsku

PGE-Legia  0-2

Tu też "smęcizna".
Co można napisać o zespole, który przez 93 minuty (przez cały mecz!) NIE STRZELA CELNIE  na bramkę rywala (bełchatowianie) ?
 Gołym okiem było widać że Legia nie może przegrać tego meczu. PGE wyszedł jakby z przekonaniem że remis to będzie "dar niebios". Pisać więc bez sensu, bo PGE nie miała  żadnych argumentów przeciw przyzwoicie grającej Legii.

Krótko o "niedzielnej lidze", bo tak jak napisałem, oba mecze bez "piłkarskiej historii" i jak już to "emocje pozapiłkarskie" ( we Wrocławiu).

Krótka refleksja. 
Pamiętam jak wielu forumowiczów na lech.net bardzo "parło" żeby brać z PGE (tam grał wtedy) Mateusza Cetnarskiego. Byłem zdecydowanie przeciw, bo zbytnio przypominał mi Klicha. Ot "medialny twór" lansowany przez komentatorów Canal Plus. Teraz Cetnarski to "prosty jak cep" rozgrywający, który przez te prawie 3 lata nic a nic się nie rozwinął.

2 kolejki to mało, ale pewnie prochu nie wymyślę gdy napiszę że w lidze będą się liczyły:Legia,Lech, pozytywnie może zaskoczyć Górnik,Polonia.
Wisła  nie rzuca na kolana.
Zawodzą:KGHM, Śląsk, Ruch
Do spadku: Piast, PGE, Lechia,Korona (??), Podbeskidzie
Widzew da radę jak i Pogoń i się utrzymają będąc w środku tabeli.
Mam problemy z Jagiellonią, która też chyba nie wyjdzie wyżej niż środek.



     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz