Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 23 kwietnia 2018

SKUŚ BABA NA DZIADA

Kiedy byłem smarkiem, bajtlem, szczunem, to często grając np. w "pikuty" nie chcąc by rywalowi się   udało  wołało się "skuś baba na dziada".

Tym razem mam to w głowie patrząc na grę Lechii.


Lechia-Cracovia 0-0

Drużyny której serdecznie nie lubię i której życzę jak najgorzej. Mimo że ich trenerem jest lubiany przeze mnie  Stokowiec.
To drużyna będąca "pod opieką" komentatorów ( słyszę ciągle- mają duży potencjał) i z której jak z CWKS co chwila "wywoływani są" jacyś gracze do reprezentacji.

Akurat dzisiaj komentaorzy Eurosportu zastanawiali się czy gracz rywala "betoniarzy" czyli Krzysztof Piątek zasługuje by pojechać na MŚ do Rosji.

I tak sobie wymieniają - Lewandowski, Milik, Teodorczyk i może Kownacki i może Piątek.
A ja ciągle czekam i czekam i czekam i... doczekałem się.... "jest jeszcze Niezgoda który strzelił kilka ważnych bramek dla Legii".
Wiedziałem, po prostu wiedziałem że bez gracza z "najlepszej 11 tki w kraju" nie może się obyć.
Tam przecież są SAMI reprezentanci PZPNu ( ci co wybiegają na boisko). Dziwne że taki Malarz nie jest "wciskany" do kadry a przecież ma "swoje dojścia" choćby w Canal+Legia.

No cóż mamy parę Piątek vs Niezgoda i mamy decydować.
I tu KAŻDY NORMALNY kibol się zapyta- " no tak Niezgoda, Niezgodą, ale ile to oni tych bramek strzelili, ile meczów rozegrali ?
I tu komentatorzy działający według zasady " gadać, gadać, może ktoś posłucha" nie sprawdzili że....
Krzysztof Piątek - podstawowy gracz Cracovii - 16 bramek!
Niezgoda- gracz "na zmiany" i... 7 bramek!
Dla ułatwienia dodam i żeby było śmiesznie... Trałka Łukasz - 6 bramek (!!!) Michał Helik (22 lata) (środkowy obrońca Cracovii) - 6 bramek !
No ale młody ( 23 lata) Niezgoda to MÓGŁBY BYĆ nasz Griezman czy jakiś inny Kane.
Wystarczy go zabrać do Rosji !!!!
"Bo przecież strzelił PARĘ ważnych bramek dla Ległej...." i dołożył się do "dobra polskiego futbolu".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz