Szukaj na tym blogu

czwartek, 8 sierpnia 2013

WIESZCZYLEM NIE NAZYWAJĄC SIĘ WIESZCZYCKI

Przewidziałem że Kotorowski nie obroni strzału "nie do obrony".
Co miało wpaść wpadło.
Arboleda pokazał co miał do pokazania czyli "niekoniecznie ustawiony środek ciężkości".
Ceesayowi odnowiła się kontuzja pod nazwą - " żle się poczuł". Sorry ja też żle bym się poczuł wiedząc że mogę "zamoczyć w tym meczu" a potem zostać zjebany przy płocie przez gawiedż.

Możdżeń bez zmian NA SWOIM NISKIM POZIOMIE.
Czyli tradycyjnie Lech grał w 8 ( minus Kotor, Możdżeń,Arboleda) na 11 przeambitnych Litwinów.
Ponoć grac w 10 na 11 trudno. Tu było jeszcze gorzej!

Czytałem... finansowa katastrofa dla Lecha.
Powiem przekornie... a WUJ mnie obchodzi katastrofa czy nie. To są usługi, ryzyko tego co świadczy usługi. Jeśli nie inwestuje to skazuje się na gorszą jakość tych usług a co za tym idzie na mniejszą ilość zadowolonych USŁUGOBIORCÓW.

Proste jak "usługa" z definicji.
Do tego paru usługobiorców po prostu zrezygnuje z rozrywki i albo przeczeka ( no bo np od dziecka chodziło na to COŚ) , albo zmieni miejsce usługi ( np będzie kibicować Ślskowi- b, dobry ich mecz w Bruggi i awans 0-1,1-1,1-2,1-3,2-3,3-3) lub po prostu zmieni rodzaj rozrywki na "strawniejszy" (tenis ,siatkówka).

Ja już grałem w siatkówkę i tenisa więc.... pozostanę chłodnym ( już teraz, bo moja drużyna jest po prostu słaba) obserwatorem wydarzeń w Lechu.

A tak przy okazji Lecha. Jakoś nie wierzyłem w ( ewentualne) przejście następnej IV rundy przez tak słabo grającą drużynę. Po prostu nie mieliby prawa przezjść tego ostatniego etapu. Wywalili się wcześniej?
I może lepiej.

Powiem tyle że nic więcej o tej "mizerii" nie powiem.
Nerwy opadły, na dworze lato, pozostaje trzymać (jednak) kciuki za Śląsk Wrocław ( zauważcie że nie piszę już lekceważaco-Kiepscy). Zasłużyli na mój szacunek banalnie... bardzo dobrą grą!
Jak tak dalej bedą grali to mogą dokonać wielu fajnych rzeczy i zaserwować nam, kibicom  futbolu masę przyjemnych niespodzianek.

Jak już napisalem... ocenę Lecha pozostawiam Wam.

PS Parę cytaów z sieci :

 huzeklep pisze -

Ja kibol Lecha trzymam kciuki by ci biedni Zawodowcy (Lech) odpadli, bo przecież to okrucieństwo grać co 3 dni! Jeszcze tylko "odchaczyć" wyjazd do Niecieczy i można sobie spokojnie grać co tydzień w kochanej lidze. Same plusy. Murawa się nie zniszczy, nie trzeba transferów, chorzy się wykurują. Dlatego trzymam kciuki za moich kochanych lechitów. 

Odpadnijcie, szkoda zdrowia.....

 fan pisze:   

Tu zamiast trenera trzeba wymienić PÓŁ DRUŻYNY! Chyba nie jesteście tacy naiwni mysląc że każdy inny trener zrobi z Drewniaka i Możdżenia gwiazdę, nie?

Zyga75 (gość)

Albo zdarzy się cud, albo pozostanie nam walka o utrzymanie w ekstraklasie. Rywalizacja z Żalgirysem to wielka lekcja pokory. Przyda nam się wszystkim, zwłaszcza panu trenerowi i panu właścicielowi, co nie dba o własny klub.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz