Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 29 kwietnia 2019

PLAN 2020 ....szukam danych do realizacji planu

Do napisania tego posta skłoniła mnie poniższa fotka (grafika) zamieszczona na stronie oficjalnej Lecha mająca pokazać "jak to w Lechu gra wielu wychowanków".



Postarałem się "ułożyć" jedenastkę z w miarę doświadczonych i dobrze rokujących młodych graczy.



Jak widać miałem kłopot z obrońcami.
Bo tak naprawdę w Lechu jest ich tylko dwóch ( z tej grupy wychowanków).
Dwaj pozostali ( Wasielewski i Orłowski) niby i wychowankowie lecz praktycznie "odstrzeleni" i pewnie ich w Lechu 2019/2020 nie zobaczymy.
Byłby więc problem w tej mojej "wirtualnej drużynie".
Jest dwóch niezłych bramkarzy, pełno pomocników ( naliczyłem ich do grania aż dziewięciu!). Dwóch nieźle rokujących napastników.
Postawiłem na Tomczyka bo i starszy , i poznaniak ;-) , i już w lidze otrzaskany.

Powtórzę - jest ogromny problem z obrońcami i ja takich którzy mogliby zagrać już w przyszłym sezonie ligowym choćby i ogony ( oprócz tej dwójki) nie widzę.
Trochę jakby "zapomniano" o selekcji obrońców stawiając na lepiej "sprzedawalnych" ( co oczywiste) pomocników, napastników ( jest jeszcze napastnik Szymczak który już zaliczył obóz u Nawałki).
Z rezerw nijak kogoś dokooptować do mojej obrony , bo tam gra "emeryt" Dudka i Orłowski.
A i boki rezerw nieco "mało obiecujące" ( Smajdor- może ten boczny obrońca? Obiecujący  Zimmer gdzieś zniknął z ostatnich składów rezerw). Tych dwóch wymienionych pewnie "zadeptaliby" ligowcy pokroju Peszko, Parzyszek, Buksa czy Paixao lub ogrywałby ich niemiłosiernie taki Valencia.
Czyli jest problem.

A tak w ogóle sprawdziłem sobie ile to czasu tzw "wychowankowie" spędzili w Lechu.
O poznaniakach ( Guma, Pawka, Orzeł, Wasyl, Klupś, Marchewa,Skrzypczak) nie wspominam bo wiadomo....w Lechu od dawien dawna.

Ale:
Moder - 20 lat - przyszedł z Warty Poznań- w Lechu 4 sezony
Puchacz - 20 lat - z UKP Zielona Góra ( jak kiedyś Kendzi) - 5 sezonów
Mleczko - 20 lat - z Ruchu Chorzów - 3,5 sezonu
Jóżiu - 21 lat - z UKP Ziel.Góra (!!!) , 6,5 sezonu
Kamiński - 16 lat- Szombierki Bytom - 4 sezony
Pleśnierowicz - 18 lat- Kaliszanin Kalisz - 5 sezonów
Sobol- 18 lat - DKS Dobre Miasto - 3,5 sezonu

Jak widać całkiem odpuściłem Kurminowskiego, z którego ( jak z Serafina) nic dla Lecha nie będzie (niestety).

Czyli jak widać "murowanymi wychowankami" ( poza poznaniakami) można uznać Wiktora, Józia, Puchacza .
Resztę wcześniej "wychowali" inni.


PS:
A tak na marginesie.
Szymon Pawłowski.
Ostatnio "król małomiasteczkowy". Najprawdopodobniej "zaliczy" następny spadek z ligi ( rok temu Termalica, teraz Sosnowiec). Ciekawe gdzie się załapie na następny sezon ( ŁKS? Raków?) i czy ktoś takiego "Jonasza" będzie chciał brać?
Bo on swoją "obecnością" wręcz gwarantuje spadek.... he he he he he he.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz