Szukaj na tym blogu

sobota, 14 października 2017

GRANA SOBOTA -płaszczenie tabeli

Sobota deszczowa.
Niezły klimat by skupić się na dzisiejszych meczach.

1. zacząłem od Liverpool (lubię Jurgena Kloppa bo to "medialne zwierzę") - M.United ( tu Morinho).
Mecz taki sobie , okazji na bramkę mało, dyscyplina taktyczna i to co lubią kibice czyli "walka,walka". To akurat obowiązkowe w Anglii. Miejsca do grania mało, wślizgi, "męska gra". Mecz "dupy nie urywał".
I ten smętny remis 0-0 na dodatek.

2. Potem mecz Piasta z Wisłą Płock, gdzie to ci drudzy byli lepsi i tylko zremisowali. Taka nasza "ligowa specjalność", kiedy lepszy niby lepszy, ale w końcu coś nie wyjdzie i jest remis.

3. Kawałek meczu Podbeskidzie-GKS Katowice.

Bo całego nie chciało mi się oglądać kiedy zobaczyłem ,że Tomczyk na ławce ( wszedł w 66 minucie na boisko). Bramki nie strzelił, a na dokładkę jego drużyna (TPS Podbeskidzie) przegrała u siebie 1-2.


4. W międzyczasie zerknąłem na stronę oficjalną  Lecha by sprawdzić sobie jak poradziły sobie rezerwy w meczu "domowym" z Wdą Świecie. Rywal to "sąsiad w tabeli". Niestety przegrali 1-2.
Nie mogę zrozumieć  tych porażek . Słabo też wygląda bilans bramkowy bo jest to 15-13. Przy "nacisku na grę ofensywną" w Lechu II te 15 bramek wygląda nędznie. Przecież w tym meczu ( na przykład) grali znani już piłkarze z trenigów z 1 drużyną - Mleczko - Wasielewski, Orłowski, Puchacz (!!!) - Dudka (Moder) -Kurminowski, Jóżwiak (!!).
"Na papierze" wygląda to super, ale w 3 lidze jakoś nie wystarcza. Czyżby wniosek taki, że tak naprawdę w tych rezerwach NIE MA zawodników "wyrastających ponad 3 ligę" ? Czyżby ci co ich wymieniłem skończą niedługo jak niegdysiejsi "gwiazdorzy rezerw" czyli Sanocki, Kurbiel, Dejewski ?  Wygląda mi na to, że coś w tym jest. Ten "rocznik" może słabszy i trzeba poczekać by "okrzepli" młodsi (Klupś,Norkowski, Teus, Pleśnierowicz,Sobol)?
 Czasami i tak bywa.


5. Termalica-Bruk  Arka  1-1

Nie spodziewałem się "fajerwerków" i ich nie otrzymałem   ;-)
Nie "dojechały".
Następny remis. Ciekawostka to następny rekord w Ekstraklasie tego sezonu czyli 16 rzutów rożnych wykonywanych przez Arkę !
Bruk to typowy "bruk" czyli prościzna, chaos i "materiał na spadek".

6 Uffff

Kiepscy - Gwardyjski Klub Sportowy (GTS) Wisła  0-2

Tu niespodzianka.
Spora niespodzianka, bo Kiepscy wygrywali jak leci u siebie. Wisła cofnięta, dobrze broniąca na całej swojej połowie, nie bawiąca się w jakieś tam "wysokie pressingi". Co najważniejsze- celnie podająca piłkę.
Zaskoczył mnie komentator narzekający że był karny za ciągnięcie za koszulkę ( Cleban) rywala i obalenie go na glebę. A przepisy jasne, faul w polu karnym gdy piłka leciała w okolice. Co tu filozofować. Faul to faul, tak jak ręka to powinna być ręka ( patrz Marciniak w Białymstoku).
Tabela splaszczona jak moneta po przejechaniu jej, położonej na torach, przez przejeżdżający pociąg... he he he he.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz