Szukaj na tym blogu

sobota, 3 czerwca 2017

BUDUJEMY NOWY (dom?)

Już teraz masa spekulacji kto powinien "przyjść" do Lecha a kto powinien odejść.
Ciekawe bo jeszcze sezon sie nie skończył, brakuje jednego meczu.
Po temperaturze wpisów widać jednak że mijający sezon dla wielu kibiców już praktycznie minął.

Zresztą i ruch " w interesie się zaczął" bo i możęmy przeczytać że w Lechu może pojawić się nawet 5-7 nowych graczy! Nawet ( co zaskoczyło pewnie wszystkich) zrobiono już pierwszy krok transferowy, przyszedł prawy obrońca, Austriak z Węgier, znajomek Bjelicy , Emir Dilaver.

Czyli mamy już "ruch do klubu". Większość też jest zdecydowanie ( i tak się stanie) za powrotem Jóżwiaka i Gumnego z wypożyczeń.

Jakoś cicho za to o Drewniaku.
Mnie to dziwi.
W  Lechu gra Maciej Gajos. Człowiek który przychodząc do Lecha był niemal "przyszłościowym reprezentantem". Zachwycano się nim ,gdy grał w Jagiellonii i w Poznaniu miał tylko "iść do góry".
Ci co oglądają mecze Lecha, gdy ich zapytać co sądzą o Gajosie pewnie odpowiedzą "ponoć pożyteczny dla drużyny".
A dla mnie takie określenie dla gracza środka pola ( bo takim jest Gajos) to najzwyczajniejsze unikanie oceny gracza.
Moja ocena Gajosa jest NISKA!
Gajos zdecydowanie rozczarowuje. Czasem tak naprawdę nie wiadomo czy jest czy nie ma go na boisku. Nawet noty pomeczowe dostaje od kiboli średnie. Ot takie szkolne, co najwyżej 3 lub  3+.
Nie przypominam sobie wybitnego meczu Gajosa na wiosnę 2017.
Może zresztą jest to moje uprzedzenie?
No chyba nie. Sprawdziłem "liczby Gajowego".

Nie uwierzycie ale jego statystyki są SŁABSZE niż Drewniaka, gracza na którym wielu położyło "krzyżyk" i który część wiosny leczył kontuzję ( zerwane wiązadło w kostce w lutym 2017)

No dobra liczby,liczby:

Gajos  26 lat, 174 cm/65 kg  === 4 gole i TYLKO JEDNA ASYSTA !
Drewniak  23 lata  179/70    ===  5 goli plus TRZY asysty

Drewniak mimo kontuzji ma lepsze liczby, jest młodszy, wyższy. Śmiem twierdzić że spokojnie grałby lepiej od Gajosa ( na tej samej pozycji), no i jest ograny " w boju" u trudnego trenera jakim jest Smuda!
A jest przecież poznaniakiem, ma kontrakt w Lechu do czerwca 2017 roku i spadł do 1 ligi.
Po mojemu nadał by się, jak nie nada się już Bille Nielsen czy Szymon Pawłowski ( jak pisałem chciałby wrócić do Lubina by znowu być "powiatowym gwiazdorem" i bożyszczem Lubina i okolic).


Moje typy powrotne to:
Tomczyk, Puchacz, Gumny, Jóżwiak, DREWNIAK !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz