Szukaj na tym blogu

sobota, 21 marca 2015

PRZEDMECZOWE SKOŁOWANIE

Lekko poddenerwowany poprosiłem by przynieść mi pompkę rowerową.
Nie będę gorszy i będę pompował balona. Inni mogą więc czemu nie ja.

Pogoda jakby rozpłakała się nad wypocinami prasowymi gdzie min " odkryto" że w Rosji ROZEGRAŁ MECZ , piłkarz Gol . Z zaskoczeniem przeczytałem tą sensację bo gra on w ostatnim zespole ligi rosyjskiej ,Amkarze Perm. Z zaniepokojeniem szukałem końcowego wniosku " przecież to były gracz Legii więc DO KADRY GO". Uff..wniosku nie było.

Zaplątałem się w tytułach "Pawłowski: Cel przed nami blisko" i " "Pawłowski chyba nie zagra".
Informuję: obecnie w Extra jest 3 urzędujących Pawłowskich = trener Kiepskich,gracz Śledzi oraz kopacz Szymon P.
Po prostu..trzeba zachować czujność.

Co do jutrzejszego meczu .. Mefju potwierdził że idzie na mecz i będzie na Bułgarskiej.
Obiecał relację pomeczową. Życie pokaże czy będzie miał siłę , by z nami podzielić się wrażeniami.
Tak przy okazji. Robi wrażenie spis skautów z Anglii,Niemiec i Włoch potwierdzających swoją obecność na stadionie w niedzielne popołudnie.
Odpada więc podejrzenie,że ktoś może " olać mecz". Słabo zagra.. wniosek będzie oczywisty.. " cienki bolek".

I na koniec.
Ciekawy jestem czy na boisko wybiegnie Lovrencics, który co taki mecz ( nie grał na jesieni ani z CWKS ani z GTS , bo pech, niedyspozycja). Teraz będzie mógł pokazać "swój pałer" i wymówek nie będzie no chyba że na 15 minut przed gwizdkiem dopadnie go sraczka.....he he he.
Acha ciekawe też jak pogra Hamalainen, którego ostatnie mecze to oceny albo 1 albo 2. No i oczywiście wyjątkowo zapowiadają się pojedynki: Rzeźnik-Zaur , Karolek-Jodła i jak wypadnie " w skautowskich lornetkach"- Kamyk,Kownaś ( pewnie zagra ogon), Gergo,Kendzi a może i Formella.

No dobra...zabieram się za pompowaninę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz