Szukaj na tym blogu

niedziela, 8 marca 2015

NIEDZIELNE NIESPODZIANKI

Nr1 - Dzień Typerki
Ciekawy jestem ile Pań nam towarzyszy przy tym blogu. Cieszę się gdy je widzę na trybunach na Bułgarskiej i żałuję że jakoś nie ujawniają się na tym blogu :-(
Ogólnie... Wszystkiego Najlepszego życzę Paniom z okazji 8 Marca i kobiecych przyjemności w tym dniu -- zakupy? kwiaty? wieczór w spa/na kolacji z Misiem ? Masaż wieczorem?
2 - Najczęściej odwiedzanymi przeze mnie stronami sportowymi to : Lech-oficjalna,kkslech.com i bułgarska.pl.
I tu ta niedzielna niespodzianka.
Wchodząc na bułgarska.pl natknąłem się na "formularz użytkownika".W sumie nic zaskakującego gdyby nie to że w końcowych punktach "regulaminu" doczytałem , że WŁAŚCICIELEM strony jest spółka z.o.o. Polpresse z siedzibą w... Warszawie.
Teraz zrozumiałem skąd ostatni wysyp trolli z Największej Wsi . I dziwne nie reagowanie admina na ich głupawe i nie mające związku z artykułami  wpisy, bardzo często wulgarnie obrażające klub i kiboli Lecha.
Cóż więc zrobiłem? Nie dokończyłem "procesu rejestracji".
Pozostaje oficjalna i kkslech.com.
3 - no i liga.
Wczoraj oglądałem 2 mecze: Wisły i Lechii.
Wisły bo chciałem zobaczyć jak sobie poradzi Smuda z kryzysem (nie radzi sobie) i jak zagra Zawisza- kolejny rywal Kolejorza.
Zawisza wygrał ale wbrew gadaniu grał przeciętnie, na pewno nie lepiej niż Cracovia.
Lechia (oczywiście zachwyty jaka to super atmosfera na wtrybunach - 7000/8000 luda) wygrała 1-0 po bramce poprzedzonej oczywistym faulem gracza "śledzi" w "stylu Radovića" czyli popchnięcie w plecy będącego w wyskoku rywala. No i to "medialne pompowanie" lechistów...jaki to potencjał, "kosmiczny" Borysiuk (na szczęście w 2 połowie zagrał piach,bo pewnie Canal+ "wstawiłby go do kadry").
A gdzie "urodzony pomocnik,rozwijający się w Gdańsku" - Pan Możdżeń?
Ano na ulubionej pozycji to jest ... na ławce.
Swoją drogą to że odszedł to najlepsze co mogło zdarzyć się Lechowi (Kędziora!).
4 - Pan Drewniak
Pan piłkarz Drewniak po 2 obozach z 1 zespołem wylądował w rezerwach i... GRA!
I niech tam pozostanie.
Gawron - zagrał w "ligowym meczu CLJ" z Bałtykiem wygranym 4-2.
5 - Na koniec i deser (świąteczny) tzw. komentatorskie głupawki :
-- nie dał rady Sandomierski, pomogli mu pomocnicy w postaci obrońców
-- bardzo ładnie tej piłki nie przyjmował ( kto? 
Borysiuk!)
-- ładnie gra tyłem do bramki Colak (Lechia,oczywista)
6 - tych co pastwiliby się nad Kownasiem, że nie strzelił gola w 87 minucie meczu z Jagą odsyłam do powtórki przeraźliwego pudła, o wiele bardziej doświadczonego,Piecha ( ostatni mecz Lechia-PGE Bełchatów).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz