Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 9 marca 2015

POLECENIA ...odgrzewane z TV

W niedzielę zaserwowano nam "telewizyjnego Lecha".
Generalnie Lech ,można tak powiedzieć, działa według ruskiego powiedzenia "tisze jediosz dalsze budiesz".
Co przekłada się na nikłą obecność na portalach znanych z pyskówek, a także w TV generalnie "sfokusowanej" na warszawce i pyskówkach Leśnego w koralikach i odmienianiu przez przypadki słowa "cwelka".... he he he.
Z drugiej zaś strony trudno tej opanowanej przez "tęczową pogodę" telewizji przejść do porządku dziennego nad marszem Lecha w górę tabeli.
Stąd , niespodziewanie, 8 marca, mieliśmy w tzw "komercyjnej tv" niemal "Dzień Kolejorza".
Nie mam telewizora więc pozostało mi polowanie w necie.
1 - POLSAT... niedziela rano - Skorża gościem Borka w programie Cafe Futbol.
Godzina tak wczesna, że nie oglądnąłem.
Mam jednak dobrą wiadomość dla tych co też nie dali rady,bądź nie wiedzieli o wizycie Skorży w studio "kiepskich".
Duże fragmenty tej audycji można odpalić w necie z adresu www.polsatsport/Film.
Jest o Linettym,hobby Skorży,transferach,Arabii Saudyjskiej i nieco lania wody przy okazji konkretnych pytań o Lecha (normalka).
2 - Canal+... wieczorem - Liga +Extra.
Miał być program z udziałem zaproszonych graczy Lecha (Kędzi,Linetty).
I tu kiszka... nijak odpalić streamingu. Szkoda. Może uda się ściągnąć powtórkę z Allgoals.com.
A jeśli nie... trudno. Może pojawi się jakiś "ochłap" na oficjalnej stronie KKS.
A jeśli nie.. pozostaje "telefon do przyjaciela" i tzw. relacja słowna :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz