Szukaj na tym blogu

wtorek, 4 września 2012

TYPERZY WSZYSTKICH KRAJOW- SKUPCIE SIĘ!

Tym razem "padła granica dżwięku".
 Po raz pierwszy w tej zabawie osiągnięto magiczne rezultaty : ZERO [Pablo] i JEDEN [wiślak 2005]. 
Jedynkę trafił też piotrxxx, ale on szaleńczo i od progu (bo lewitował na wyjazdach... he he he.. jak najbardziej  pochwalam) rzucił ostatni typ na ostatni mecz i "wydusił rzutem na taśmę" właśnie jedynkę- trafił !

Nie odpuścił Kol Anonim który miał  "zadyszkę" w 2 kolejce i przez kłopoty techniczne "nie doszedł, nie przyszedł, nie zdążył". Teraz "walnął" TRÓJKĘ i doszlusował prawie do peletonu.

Nieodmienienie (jak w tym sez. Legia) przeciwników dominuje solokks który pewnie zmierza po majstra... he he he. Ale nie odpuszcza Mefju, który jest tuż-tuż. Bo co to są  tylko DWA punkty do odrobienia.

Tabela po 3 kolejce wygląda tak:





  1. solokks  = miał 9 dorzucił 4 i prowadzi z 13 punktami !                                                                  
  2. Mefju = 8 + 3 = 11                                                                                                
  3. piotrxxx, wiślak 2005, waldas = dorzutki różne = bilans równy po 8 pkt
  4. Pablo = 6 + 0 = 6                                                       
  5. KolAnonim = 2 + 3 = 5



Teraz gra, gdzieś tam daleko i "za siedmioma morzami" reprezentacja PZPN i Spotfive.
Gra w systemie pay-per-view, albo no pay-no view. Podejrzewam, że jak nie będzie "wejścia przez net", a może tak być (patrz mecz AIK z Lechem w Sztokholmie i nie było go w necie) to pozostaje spokojne odpalenie netu PO MECZU. Czyli jak tak dalej pójdzie związek tzw. kibica reprezentacji z TYM TWOREM rozlużni się jeszcze bardziej i ciekawy jestem ilu "widzów" przyjdzie na mecz z Mołdawią "podziękować" PZPN.
Jak dla mnie to powolne "spuszczanie repry" w kiblu. Przecież (jak wiemy,) istnieje jeszcze w Polsce liga hokeja na trawie i może i ona będzie pokazywana pay-per-view.
Ja tam za żadne skarby świata nie zapłacę za oglądanie tej "żenady".
Fakty potwierdzają, że moja filozofia "moja chata z kraja ' (patrz najbliższy mi Lech)  niestety okazała się słuszna. Wyszedłbym teraz na niekiepskiego durnia przejmując się , że nie mogę zobaczyć tej transmisji.
A jak powiedziałem... PZPN-owi płacić NIE BĘDĘ!
Swoją drogą ciekawe dlaczego mecz kadry we Wrocławiu i ile imprez będzie w tym roku na Narodowym?
Bo dla mnie to jasne jak słońce, że WSZYSTKIE mecze reprezentacji POWINNY BYĆ na Narodowym w Warszawie. Kropka.

Typerów pozdrawiam i czekamy na następną 4 kolejkę!







                                 

8 komentarzy:

  1. Anonimowy21:43:00

    Witam,
    Z uwagi na kolejny wyjazd zatypuję z wyprzedzeniem, bo jak teraz cytrynówka stanie mi na drodze to juz nie odrobię strat do Solokks (a taki mam plan)
    Do rzeczy :
    Podbeskidzie - Śląsk 1
    Pogoń - Wisła 2
    Polonia W - Jagiellonia 1
    Lechia - Piast 1
    Ruch - Korona x
    Zagłębie - Widzew 1
    Górnik - Legia 1
    GKS - Lech x

    Pozdro, Piotrx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a toś się uwziął ;-) i dobrze.
      Przeciwnika trzeba "naparzać" aż do ostatniej typerki.
      Wyjazdów zazdroszczę, bo generalnie (morze!) to ja przyjmuję "delegacje". Jest fajnie, ale luzik słaby, wiadomo robię za gospodarza. No ale fajnie jak ludziska cisną nad Bałtyk, jestem za. Po to wyjechałem z Poznania i zapyziałej Wildy , by mieć to szczęście (lato-morze) bliżej i częściej. Wiesz, w rozliczeniu chyba to była dobra decyzja
      Pozdrawiam W.

      Usuń
  2. Anonimowy21:45:00

    LOL! Jakaś nagroda pocieszenia? Np uścisk Grzegorza Laty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nagroda pocieszenia? Patrz załączony obrazek... he he he
      Nie ma lekko, chleb po osiem- jak się mawiało
      W.

      Usuń
  3. Anonimowy14:01:00

    Waldek, wstyd jak cholera z tym jednym punktem. No, ale co zrobić. He, he, he.
    Co do meczów na Stadionie Narodowym, nie zgadzam się z Tobą. Myślisz, że na mecz z San Marino pryszedłby
    komplet publiczności? Nie, bo taki rywal nie jest atrakcyjny. A rozgrywając mecz na innych stadionach,
    dajesz poniekąd kiicom równe szanse dostępu do widowiska. Innymi słowy, na mecz ze słabym rywalem
    przyjdzie więcej osób np. w Bydgoszczy, czy Szczecinie, niż w Warszawie, ze względu na fakt, że
    w tych dwóch miastach ludzie są spragnieni wielkiej (choć z nazwy) piłki. I to jest bardzo dobra
    argumentacja.
    Pozdr.
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz
      Mnie bardziej idzie o to że Narodowy POWINIEN być wykorzystany. Tak PZPN będzie zadowolony że przyszło na mecz 15 000 ludzi i nic nie zrobi by było inaczej. Po 2 przy mniejszym stadionie i ceny biletów wyższe, bo wiesz jak ONI sobie robią jaja z tymi cenami. Mnie boli fakt że wielki nowoczesny stadion ( za który Ty i ja zapłaciliśmy podatkami) stoi PUSTY ,a przecież w tych "małych" miastach gra liga i są ( bo powinny być) inne wydarzenia lokalne i koncerty!

      Usuń
  4. GooLL Anonim12:00:00

    Wychodzi na to, ze procz literek cyferki tez trza wpisywac (przedtem tego nie bylo).
    Co do typow, to zaczynam od... przekrecania Twoich, ale chyba sie skoncentruje,
    zwl. ze nie dodalem tego ostatniego meczu, no i pomylkowo nie dalem na Polonie 2.
    PzDr-GoL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GolAnonim
      Ja nie mam z tym nic wspólnego, nie wiem co i jak. Załóż konto na yahoo to pewnie nie będziesz musiał wpisywać tych hieroglifów, co przyznam jest męczące i irytujące.
      Co do typowania to każda metoda dobra by "wykopać" rywali... he he he
      Pozdr W.

      Usuń