Szukaj na tym blogu

sobota, 15 września 2012

TY TU RZĄDZISZ.....

Tytuł taki jak hasło Netii. Muszę o tym napisać bo szlag mnie trafia.
Mecze lecą ,a od dłuższego czasu systematycznie "zrywa mi" interenet. Zrywa na minutę, na 2 godziny. Sprawę zglosiłem 27 sierpnia. Dzis zadzwonilem do Netii, po kolejnym "zerwaniu" i ptrzymałem odpowiedż " no wiemy że u Pana zrywa polączenie. Naprawiamy". Taka odpowiedż była tydzień temu i teraz.
Na pytanie kiedy naprawią odpowiadają niefrasobliwie -  "poinformujemy Pana".
Technicy  Netii mówią że "w gumę leci" TPSA na których łączach "siedzą" serwery Netii.
Czyli klasyczne kelnerskie " to nie ja, to kolega!"

Zły jestem, bo nastawiłem się na mecz Polonii Wawa. Zobaczylem 1 połowę, kiedy Jaga strzeliła bramkę i prowadziła. Teraz sprawdzilem wynik i było 1-1. Trudno po pierwszej połowie powiedziec coś o meczu.
Biegał sobie Injać, raz nawet strzelił Panu Bogu...
Polonia grała nie tak jak w 1,2,3 kolejce. Wolniej, bez tego zęba. No i nie wiem dlaczego ale biegał po boisku Gołębiewski, a nie było Teodorczyka (tak dobrze grającego z Wisłą). Nie bylo też Kiełba który na treningu się POTŁUKŁ! Niech ktoś teraz powie że Lech żle zrobił "upychając" Kiełba w Polonii!
Na boisku nie biegał też w Jadze, Bandrowski
Wynik-remis.

Lechia-Piast 1-2. Nie widziałem meczu, ale to że bramkę strzelił Traore mówi wszystko o "poziomie" Lechii.
Oj powtórzy się chyba  sytuacja z zeszłego roku i... zmiana trenera.

Tu nastąpiło "zerwanie łącza" tak że "załapałem się" ledwie na mecz Ruchu z Koroną.
Czułem, że tu nie będzie wielkiego penisa co najwyżej wielki tenis.
Mecz walki, kopanina, Zieńczuk nie strzela karnego przy stanie 1-1, Piech strzela "swoją bramkę" jak i... Pavol Stano.
Okazji bramkowych mało, sporo bieganiny
Wynik-remis

Komentatorzy :
--  Była tylko USTNA ROZMOWA z sędzią spotkania.
-- "Kikut, jeszcze nie gra tak jak grał w Lechu
-- Miałem stan zapalny PIĘTY 2 TYGODNIE TEMU i dlatego poprosiłem o zmianę      wypowiedź   Pana Piłkarza Byłego Reprezentanta Pawła Golańskiego.


                                

6 komentarzy:

  1. Anonimowy15:23:00

    Waldek
    Na wstępie delikatne przepraszam za festiwal wulgaryzmów pod poprzednim wpisem.
    Co do tekstu, Ty masz problem z Netią, a ja z Iplą i Cyfrą +. Ci pierwsi, po interwencji i reklamacji jutro mi zwrócą na kartę debetową pieniądze, a Ci drudzy zostaną dopiero opierdoleni.
    Musiałem oglądać KSW 20 w SD, a nie w HD, bo...
    Uwaga!
    "Słaby sygnał satelitarny"
    A dodzwonić się do nic nie idzie. Obejrzałem spokojnie, a od jutra rana będzie zjebka i żąanie zwrotu kasy.
    Szkoda tylko nerwów.
    Porażki ze szczecińskimi szmaciarzami nie daruję Wiśle nigdy. Nigdy!
    Pozdr.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrcina
    Nie przepraszaj! To normalne, to jest płka nożna i wołanie np "sędzia chuj" to wręcz klasyka :-) Ja słuchałem że Panowie Piłkarze z Kadrt PZPN żalili się że kibice na nich gwizdali. No wiesz... to już robi się "tęczowa rewolucja". Słowo "kurwa" które jest niemal najpopularniejsze w piłkarskim słowniku ( to widać po ruchu warg piłkarzy czy trenerów) jest "zabronionych wulgaryzmem". A przecież "kurwa" to zawód, najstarszy na świecie, ponoć. Trochę szacunku się należy. Piłkarze mają krzyczeć "piekarz". "motorniczy tramwaju" "poborca podatkowy" "szewc"? Nie... słowo kurwa najbardziej ekspresyjne... he he he
    Co do telewizji... ja nie mam problemu z płaceniem tylko że za swoje pieniądze chcę dostać DOBRY PRODUKT .
    To samo z piłką. Potem nagle okazuje się że piłkarze "nie znają języków" "nie aklimatyzują się" "czują się samotni". No to jaja!
    Ja idę do pracy i nikt nie pyta czy nie czuję sie samotny czy wyalienowany. To moja sprawa. Ja MUSZĘ zapierdalać, Marcin. To jest życie.
    Waldas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goal Anonim11:42:00

      Czesc!
      No widzisz sam, jakie Twoj smudowski upor przynosi efekty, bo ja na ten przyklad, co uznalem Wielkiego Brata
      moge sie delektowac pieknym, nieprzerywanym obrazem, powtorkami.
      Jesli C+ rzeczywiscie nie zasluguje na placenie w okresie ogorkowym, to teraz nie za bardzo widze, co niby mialo byc z nim nie tak.
      Oczywiscte tez ze termin DOBRY PRODUKT nijak sie ma do naszej ligii, ale tu znow C+ przychodzi z pomoca oferujac zaraz potem jakies przeboje z Anglii, Espanji i Francy.
      CO DO WYNIKOW I TYPERSTWA..
      Mimo wszystko czuje sie moralnym zwyciezca. Te 2 skandale sedziowskie, wypaczone mecze osobiscie mnie dotknely. Co do reszty, chyba typuje tak, ze inny wynik (np.remis Legii) jeszcze bardziej mnie cieszy (tak bylo teraz w kazdym nietrafnym przypadku) tak wiec ogolnie czuje sie WYGRANYM ;)

      Usuń
    2. Oj Goal
      Nie mam siły pisać po tym tzw. widowisku piłkarskim na temat typerki. Jutro Kochaniutki, jutro.... he he he
      Pozdr W.

      Usuń
  3. Anonimowy19:02:00

    Waldek, mnie PPV również nie przeszkadza. Trochę mnie śmieszą lamenty kibiców na forach. Tyle, że płacąc chcę otrzymać produkt nieinkluzywny i profesjonalny. A gadanie komentatora Canal+ podczas, gdy leci utwór, wprowadzający zawodnika do ringu, to kurwa jest szczyt amatorszczyzny. Zabija klimat. To taki typ człowieka, ktory zapewne na własnym pogrzebie się odezwie, podczas mowy pożegnalnej.
    A tym kanałem HD się jutro zajmę.
    Mnie to denerwuje.
    Pozdr.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Goal Anonim16:02:00

    Marcin! Nie przejmuj sie...
    Lech pomsci krakowska krzywde (Wisly) na Pogoni.
    Dokopiemy im takze w waszym imieniu. Ta zemsta bedzie slodka...
    PzDr-KoLGoL

    OdpowiedzUsuń