Szukaj na tym blogu

wtorek, 11 września 2012

TRZEMPJONY

Zawsze mówię że nie jest ważne podjąć dobrą decyzję, ale podjąć ją w odpowiednim czasie.
To podstawa tego co nazywamy czasem "on miał szczęście". Ja miałem szczęście że zrezygnowałem z telewizji.
Dziwne że piszę to jako komentarz do meczu kadry PZPN ?
.
Teraz powiem dlaczego tak piszę bo....
1- nie płacę abonamentu za TV
2- nie oglądam głupawych reklam i "zleżałych" filmów
3- nie muszę ogryzać pazurów bo mam Canal+ a mecz transmituje POLSAT.
4 - nie muszę bezsilnie patrzeć w niebo bo ( jak dzisiaj nad moją Pustką) akurat rozszalała się burza z "pierońskimi" piorunami i mus było wyłączyć wszystko co elektroniczne, coby się "nie spaliło" (patrz spalony mój ruter i rutery kilku moich znajomych)
5- mogę sobie , na luziku, sprawdzić wynik ( ponoć wymęczone okrutnie 2-0) i poczytać głupawe komentarze w stylu "najważniejsze 3 punkty" jakby w następnym meczu (16/10/2012) nagle ta grupa "futbolistów" obudziła się ze snu zimowego i "powiozła" na Narodowym Anglię 5-0 (bo przecież Anglia osłabiona i nie zagra-- Gerard!).

Dodam że z Anglikami dostajemy systematycznie "smary"..

Tak mnie to wszystko "znużyło" że pewnie nawet nie obejrzę meczu z powtórki, bo przecież "trzy punkty najważniejsze" i przecież "widać że COŚ w tej kadrze drgnęło..." (pewnie jeden mięsień na "odreagowanie" ha ha ha).. i "kadrze potrzeba czau " ( pewnie do 2022 roku- ot taki Plan Dziesięcioletni).


                                    

3 komentarze:

  1. GooLL Anonim13:43:00

    Ja tez mam szczescie bo... (majac telewizor)...
    1- nie płacę abonamentu za TV
    2- nie oglądam głupawych reklam (bo mam HD 500GB i sobie je w moment przeskakuje, a "zleżałych" filmy nawet lubie, zas najnowsze mam na polkach, lub na nie inny sposob ;)
    3- nie muszę ogryzać pazurów bo mam Canal+... i POLSAT.
    (ogolnie, to poza Cafe Futbol i radoscia z widoku Matiego i Romka) kazdy potrzebny mi mecz jest na Canal+, zas Polsat mam najtanszy, ale z Polsat Sport)
    4 - podejmuje czesto ryzyko ogladania TV z C+ przy amazonskich burzach tutaj czesto, a i komp jakos pracuje... choc nie mamy piorunochrona ;)
    PS PPV oczywiscie nie place, i tu wkracza ten beznadziejny jakosciowo futbol z netu, Sopcasta itp..

    PzDrKoL

    OdpowiedzUsuń
  2. Goal
    Miałem "przyjemność" oglądać "skrót' zrobiony przez niemiecką telewizję, meczu z Mołdawią. Już skrt wygląda bardzo ubogo. Aż strach jak wyglądał mecz.
    Oglądanie takich "widowisk" mających z założenia, pokazywać "wyczyny" NAJLEPSZYCH POLSKICH piłkarzy w HD, na plazmie 52 cale brzmi jak słuchanie Modern Talking ( mam nadzieję że wiesz co to był za zespół) na aparaturze BOSE.
    Bez sensu.
    Ale jak wiadomo każdy lubi to co lubi i tyle.
    W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22:07:00

    Waldek, zapłaciłem 20zł. za transmisję w Ipli i jakiś błąd mi wyskoczył. Opierdoliłem ich i wysłali list z przeprosinami i zapowiedzią zwrotu 20zł. Zwrot przyjmę, a ponadto już wczoraj obsmarowałem ich na Cafe Futbol FanPage. Poszła antyreklama na 6000osób. Ja w takich kwestiach jestem bezwzględny.
    Szkoda tylko nerwów.
    Pozdr.
    Marcin

    OdpowiedzUsuń