Szukaj na tym blogu

środa, 1 stycznia 2020

1 stycznia 2020

Mam nadzieję że ten rok, co się zaczął będzie tak "ładny" jak jego pisanie czyli....2020.
Zawsze w szkole na początku roku były pomyłki w zeszycie, kiedy pisało się datę, teraz nie powinno być z tym kłopotów.
Chciałoby się by ten rok był dla nas kiboli rokiem wyjątkowym: żeby np Lech "coś ugrał" nie tylko to minimalistyczne "miejsce w górnej ósemce". Najfajniejszy byłby PPolski, potem miejsce na pudle dające start w eliminacjach LEuropy.
Na więcej, przyznam ,nie liczę.
Nie liczę na MPolski, nie liczę na grę Lecha w grupie LE.

Będę oczywiście trzymał kciuki za Polaków w czasie czerwcowych MEuropy ( mecze z Hiszpanią i zawsze upierdliwą Szwecją powinny być ekscytujące). Jedyne moje wątpliwości to Brzęczydło na czele tej ekipy.
No ale może ( Lewandowski) będzie to samograj i trener nie przeszkodzi w sukcesie? No to po cichu liczę.
Kibicować będę ( oczywiście) Michniewiczowi i spółce U-21 ( mam nadzieję na występy tam ozdrowiałego Gumy i Józia, może Modzia?) w eliminacjach ME które inaczej niż w dorosłych MEuropy grane są co roku.

Mam też cichą nadzieję że starczy pomysłów, sił i chęci by dalej pisać na blogu SKORO KTOŚ TE WYPOCINY CZYTA!!!
A muszę przyznać że czasem z niedowierzaniem sprawdzam, że nawet w czasie kiedy jest dłuższa  na mim przerwa w pisaniu to KTOŚ wchodzi na tego bloga.

Prawie tradycyjnie (początek Nowego)  wstawiam największe idiotyzmy netu w 2019, na które  natrafiłem. Nie jest to oczywiście jakaś sztuka, by na takie natrafić, skoro w necie istnieje Twitter, Onet, "mydło miesza się z powidłem", a YouTube bije  rekordy debilizmu i ściemy.
A i politycy i celebryccy pismacy - te kurwy dorzucają "młodym rekinom co łykną wszystko" swoje.
Wykrzywiając co się da wykrzywić.
W takim razie Panowie i Panie... smacznego w Nowym 2020 Roku !.






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz