Szukaj na tym blogu

środa, 22 stycznia 2020

PER ASPERA AD ASTRA ale błagam, nie 0-0 !

Kto chce niech sobie tłumaczy. Ja to "tłumaczę" - przez trudy do gwiazd.

No więc jest pierwszy mecz Lecha w 2020.
Pogoda w Belek "piłkarska"



Nie bojkotuję bo to idiotyzm kiedy jest się kibolem Lecha.Oczywiście mecz oglądam po zalogowaniu się na stronie bo.... muszę oglądać, po prostu tak mam, MUSZĘ  :-)
 No i jak napisałem: odejście Jevtića, kontuzja Gumy i jest baaardzo ciekawie.



Skład z 1 połówki tak ciekawy ( bo chyba "meczowy") jak i ten z 2 połówki bo ten dla odmiany "ławkowy" więc dający obraz "siły rezerw". A to istotne.

Statystyki meczowe:



Oczywiście miałem na celowniku kilku graczy i teraz moje oceny, bo o wyniku pisać nijak, to "tylko"  0-0.

Bartkowiak grający w 2 połowie "Tibę" - mniej od starszego przy piłce, ale miał niewyjętą setkę kiedy powinien  "podcinką" lobować bramkarza. A okazja była z tych 200% i najlepsza w tym meczu dla Kolejorza. Moja ocena ( 0-5) to 3.
Szymczak - co tu pisać. Ot taki "silny a głupi" - ocena 1
Letniowski - za dużo kółeczek i wożenia się z piłką. Musi szybciej pogrywać! Ocena - 2
Skrzypczak - to było meczowe porównanie do Muhara. Niestety Skrzypa cienki . Ocena 1.

Za to następny mój gracz- Kamiński mocna 4. Może to nie jest boczny obrońca, ale nawet w porównaniu z klasycznym bocznym Kostewyczem to robił wrażenie. Bardziej zresztą grał jako "wachadło" mniej jako klasyczny obrońca i w tej roli wypadł DOBRZE. Ciekawe co dalej?

Puchacz - tragedia w jednym akcie, połowie. Na 5-6 prób dryblingu miał... 5-6 strat. Zero konstruktywnego zagrożenia, wręcz nieporozumienie trenerskie że dograł do końca całą  1 połowę. Ocena - 0

Ogólne wrażenie pomeczowe to - dobrze w polu, beznadziejnie pod bramką rywali.
W 1 połowie strzały "celne" tej "pierwszej meczowej jedenastki" to: 1 - pyknięcie głową Puchacza w stronę bramki Rumunów tak że piłka ledwo doleciała do ich bramkarza,2 - "strzał" Marchwińskiego z rodzaju tych zawołań bramkarza  "podaj mi facet piłkę". DWA CELNE strzały i dwie tragedie, mało, słabo, beznadziejnie wręcz.

Czekam zatem na następny sparring- ze Szachtarem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz