Szukaj na tym blogu

wtorek, 4 grudnia 2018

LECHICKIE KLIMATY

Kiedyś były mecze tylko w soboty i niedziele, teraz są dodatkowo we wtorki, środy, czwartki i w poniedziałki.!
Wtorki-czwartki to rozgrywki UEFA więc sprawdzam sobie co mnie dziś czeka i zaskoczony odkrywam, że dziś PPolski !

Co mnie do niego, mnie kibola Lecha skoro Lech padł już w tych rozgrywkach?
Ano są tzw "lechickie akcenty". I to bardzo bardzo mnie  interesujące.

Jak wiecie w Lechu kontrakty kończą obaj bramkarze czyli Putnocky i Burić ,w czerwcu 2019 .
Burić raczej zostanie, Puto wyleci. Co prawda w kadrze Szymański, ale po co? Sam nie wiem.

Piszę to bo dziś była okazja obserwować Miłosza Mleczko;



Bramkarza wypożyczonego z Kolejorza do Puszczy Niepołomice ( bardzo dobry ruch!) który tam gra i... był nawet kapitanem Puszczy w meczu dzisiejszym w PP z Wisłą Płock.
Był, bronił, ale nie musiał wcale "bronić Częstochowy" Tak naprawdę nie było widać żadnej różnicy w "poziomie gry" między 1 ligowcem (Puszcza) a Wisłą P.
Powiem więcej.
To Puszcza mimo, że wygrała 3-1 miała na dokładkę słupek+ dwie niewyjęte "setki"!
Mleczko jak pisałem  wcale się nie "przepracował się", bramki straconej nie mógł wjąć.

I tu (wygasające kontrakty Puto i Jasia) zadaję znowu pytanie: co dalej z bramkarzami?
Mleczko po mojemu już gotowy ,by wskoczyć do 11 tki Kolejorza jako 1szy, albo co najmniej jako drugi bramkarz.

Jutro szukam transmisji meczu SKS Wisła Sandomierz-Odra Opole ( godz 12:15).
Bo najprawdopodobniej będzie szansa zobaczyć w grze Jakuba Modera (Odra).
No i gębę trenera Odry, nieodżałowanego Rumaczka   :-)


PS

1 -A tak przy okazji smutna refleksja.
Pamiętacie "króla Bułgarskiej" Semira Stilića, który odchodził z Lecha jako "ktoś"?
Wydawałoby się że się zahaczy w Bundeslidze albo we Francji. I tu przykra niespodzianka.
Kończy na razie na ławce W.Płocki w lidze, a grając w meczu z Puszczą wcale nie przerasta rywali o głowę.
Jak dla mnie to smutne, ten zjazd Semira.
Potwierdził swą karierą że (niestety) to leń patentowany,a jak napisałem, przy ciężkiej pracy mógł być dobrym europejskim piłkarzem. Potwierdził też, że w piłce bez biegania nie za wiele da się ugrać.

2- No a żeby nie było tak smutno to coś z 'Pudelka". Przeczytałem że dziewczyna Thomasa Rogne, 23 letnia Norweżka Ada Hegerberg



dostała Złotą Piłkę za rok 2018 ! No no no!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz